2010-05-29, 09:16
Bannlyst
Såg att Peter74 blev bannad för kfk, har frågat admin får inget svar och jag kan inte posta i flashback sektionen, någon som vet?
2010-05-29, 09:22
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillehh
Såg att Peter74 blev bannad för kfk, har frågat admin får inget svar och jag kan inte posta i flashback sektionen, någon som vet?

https://www.flashback.org/regler
2010-05-29, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av najas
https://www.flashback.org/regler

konstig regel.. kvalitet framför kvantitet
2010-05-29, 09:30
Bannlyst
Citat:

Varför är den konstig? Gillar du inte kvalitet?
2010-05-29, 09:33
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Konstigt varför kan du inte posta där?

Citat:
Vad då konstig regel?
Folk som spammar forumet med meningslösa trådar och inlägg blir så småningom bannade pga KFK.
2010-05-29, 10:05
Medlem
Citat:

Inget konstigt med det? Det är åtminstone min åsikt
2010-05-29, 11:24
Medlem
lendrygghs avatar
Folk som bara postar oneliners i syfte att få högre postcount, och/eller aldrig bidrar till diskussioner i någon form - är sådana som kan tänkas bannas med motiveringen kfk.
Sen i Peter74:s fall så tyckte jag det bara var nyttigt; han mår ju inte så bra själv och har någon personlig vendetta mot flashback. Hotar till höger och vänster och missbrukar caps lock, etc, etc.
2010-05-29, 12:40
Medlem
csts avatar
Övrigt > Flashback

/mod
2010-05-29, 23:31
Medlem
Joomlas avatar
Du kan inte posta i feedback för att inlägg där kräver förhandsgranskning.
Dvs inläggen syns ej före en moderator alternativt administratör godkänt inlägget för publicering.

KFK = Kvalitet före kvantitet
Med andra ord, tänk en extra gång före du skickar inläggen. +1 är den vanligaste formen av skräpinlägg som inte bidrar med något till diskussionen i tråden.
2010-05-30, 13:03
Medlem
sven.hedins avatar
Det jag läst av killen tyder mer på att han var psykiskt sjuk än att han var kfk. Fast nu är förstås admin gud här, så jag tänker inte moppsa mig.
2010-05-31, 04:03
Bannlyst
Tyckte inte han gjorde något som förtjänade en kfk ban. Vad jag tycker då. Kanske bannad pga någon annan paragraf men inte kfk.
2010-05-31, 04:39
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Det jag läst av killen tyder mer på att han var psykiskt sjuk än att han var kfk. Fast nu är förstås admin gud här, så jag tänker inte moppsa mig.

Citat:
Tyckte inte han gjorde något som förtjänade en kfk ban. Vad jag tycker då. Kanske bannad pga någon annan paragraf men inte kfk.
Såg ni inläggen ifråga?
För om dom bedömdes som KFK bedömdes dom nog samtidigt som OT, och är således borta nu.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in