Hej
När jag ser avstängda medlemmar på Flashback blir jag lite nyfiken på varför dom blev det. Varför inte skapa en liten samling med avstängda medlemmar och inlägget som gjorde deras medlemskap avstängt?
Hej
När jag ser avstängda medlemmar på Flashback blir jag lite nyfiken på varför dom blev det. Varför inte skapa en liten samling med avstängda medlemmar och inlägget som gjorde deras medlemskap avstängt?
Du menar att de som blir avstängda för att de annonserar skulle få sin annons publicerad igen?
Jag tycker inte att det är en speciellt bra idé...
Jag har i en tråd efterlyst en förbättring på nämnda punkt: Förslag: Visa anledning till avstängning i profilen
Inte att förväxla med just delen som efterlyses här då det inte är så lyckat att återpublicera vad som föranledde avstängningen, min tanke var mer att lättare se vilket regelbrott en avstängd begått utan att söka i Varningar och bannlysningar.
Jag har i en tråd efterlyst en förbättring på nämnda punkt: Förslag: Visa anledning till avstängning i profilen
Inte att förväxla med just delen som efterlyses här då det inte är så lyckat att återpublicera vad som föranledde avstängningen, min tanke var mer att lättare se vilket regelbrott en avstängd begått utan att söka i Varningar och bannlysningar.
Måste säga att jag gillar idén. Inte för att det egentligen tjänar något annat syfte än min egna nyfikenhet.
PÅ Tal om avstängda Medlemmar, Vem Var Themodshunter (2) ? eller vad han/Hon hette ?
Såg att han hade blivit Avstängd många gånger... är ny här nu men har en polare
som har sett Han/hon i massa Konstiga Ämnen? Varför blev Han/Hon bannad ?
PÅ Tal om avstängda Medlemmar, Vem Var Themodshunter (2) ? eller vad han/Hon hette ?
Fel forum, du ska fråga i Feedback. Dock bannade 1an ut sig själv och 2an blev bannlyst eftersom han inte fått någon amnesti beviljad och således inte har här att göra.
Men om han/Hon blev bannad Första gången, Hur kom han in hit igendå ?
& Hade han 2 Stycken Themodshunter ?? Står han med i Feedback eller nåt annat
Ämne ?
Men om han/Hon blev bannad Första gången, Hur kom han in hit igendå ?
& Hade han 2 Stycken Themodshunter ?? Står han med i Feedback eller nåt annat
Ämne ?
Han gjorde ett nytt konto helt enkelt och la till en 2'a på slutet. Jag vet inte om någon frågat om honom i Feedback, vad jag menade var att nästa gång du undrar varför en användare är avstängd är det i det forumet du ska ställa din fråga.