2010-05-26, 21:59
Medlem
Sitter i Kosice, Slovakien. Paniken börjar sprida sig, tiden rinner snart ut. För vadå? Jo, snuset håller på att ta slut! Jag söker därför förslag på surrogat. Nån form av strimlad tobak eller liknande, man kan köpa här, LAGLIGT!!!

Eventuella tips emottages tacksamt, snabba svar emotses gärna Är inne på sista dosan, åker inte hem förrän nästa onsdag. Och NEJ, sluta är inget alternativ.
Citera
2010-05-26, 22:02
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrooge-mcduck
Sitter i Kosice, Slovakien. Paniken börjar sprida sig, tiden rinner snart ut. För vadå? Jo, snuset håller på att ta slut! Jag söker därför förslag på surrogat. Nån form av strimlad tobak eller liknande, man kan köpa här, LAGLIGT!!!

Eventuella tips emottages tacksamt, snabba svar emotses gärna Är inne på sista dosan, åker inte hem förrän nästa onsdag. Och NEJ, sluta är inget alternativ.
Cigaretter är ett bra tobaksalternativ!
Citera
2010-05-26, 22:09
Medlem
Tack för snabbt svar, men det glömde jag faktiskt att skriva från första början: Cigaretter är heller inget alternativ. Inte att röka dom, möjligtvis när desperationen nått så långt ska jag tänka på att smula sönder som och snusa cigaretterna.
Citera
2010-05-27, 15:45
Medlem
racerkatts avatar
Tyvärr så får du nog bita i det sura äpplet och köpa dig ett paket cigg. Det är skadligt och äckligt, men iaf bättre än abstinens. Ska du gå runt absad hela veckan så kommer du inte att kunna njuta av semestern.
Citera
2010-05-27, 21:18
Bannlyst
oliwer twist , tuggtobaken är ganska säker på att det finns där
Citera
2010-05-27, 22:43
Medlem
Tack Smoke2010, ska söka. Har lyckats ransonera så gott det går. Överlever till i morgon bitti, sen blir det jakt :-)
Citera
2010-05-28, 08:59
Medlem
Du borde kunna hitta lite luktsnus med, fråga efter snuff.
Citera
2010-05-28, 10:20
Medlem
lillaliljas avatar
De kanske har något slags tuggtobak där borta? Kanske skulle prova en cigarr istället för cigarett om du inte tycker om det?
Citera
2010-05-28, 13:24
Medlem
Hejzs avatar
Tépåsar och något paket ciggaretter?
Citera
2010-06-30, 20:26
Medlem
rojass avatar
Åk till dargov,ligger in centrala kosice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in