2010-05-25, 20:07
Medlem
Denoms avatar
Kommer inte ihåg specifikt vilken användare, men det var någon som tidigare hade skapat många trådar i bland annat laidback och som resultat av detta fick användaren en bann. Är det bara jag som missuppfattat det eller ska man ge fan i att starta många trådar (med olika topic)?
Citera
2010-05-25, 20:11
Medlem
BoISarens avatar
Det beror naturligtvis på kvaliteten på trådstarterna. Gör du 200 kvalitativa trådstarter, med olika topics, under en dag så är det tillåtet.
Citera
2010-05-25, 20:16
Medlem
epost72s avatar
Jag vet en som blev av med tillträdet till Laidback, och sedan efter ett tag blev den samme bannlyst helt.

EDIT
Det krävs lite kvalité även i laidback, så det är ingen total fristad helt utan begränsningar.
Senast redigerad av epost72 2010-05-25 kl. 20:20.
Citera
2010-05-25, 20:57
Medlem
Jeckes avatar
Startar man en massa trådar med skit så riskerar man bannlysning enligt KFK - Kvalitet framför kvantitet.

Jag tror man kan bli nekad tillträde till Laidback om man postar där för mycket, då man för inträde kräver ett visst antal inlägg, varit registrerad en viss tid, samt inte ha mer än en viss kvot raderade inlägg (som raderade inlägg räknas även inlägg i trådar som ligger i papperskorgen, Laidback och Humor).
Postar man alltså för mycket i Laidback, där inläggen räknas som raderade, riskerar man att få för stor andel raderade inlägg.
Jag är dock inte helt säker, laidback är inte min avdelning.
Citera
2010-05-25, 22:47
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag tror du tänker på Eugen Fotogen, men han blev bara avstängd från Laidback för just detta.

Att han blev bannlyst berodde på andra orsaker.
Citera
2010-05-25, 23:05
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag tror du tänker på Eugen Fotogen, men han blev bara avstängd från Laidback för just detta.

Att han blev bannlyst berodde på andra orsaker.
Japp, han var den jag tänkte på. Verkar som om jag kom ihåg hans orsaker fel isåfall, men en bann från laidback är alltid något
Citera
2010-05-26, 02:15
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Kommer inte ihåg specifikt vilken användare, men det var någon som tidigare hade skapat många trådar i bland annat laidback och som resultat av detta fick användaren en bann. Är det bara jag som missuppfattat det eller ska man ge fan i att starta många trådar (med olika topic)?

Du ser ju aldrig (eller iaf sällan) regelbrottet personen gjort sig skyldig till heller då detta raderas av mods.
Citera
2010-05-26, 03:06
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Japp, han var den jag tänkte på. Verkar som om jag kom ihåg hans orsaker fel isåfall, men en bann från laidback är alltid något

Söker du i Varningar och bannlysningar så ser du anledningen.
Citera
2010-05-26, 08:07
Medlem
epost72s avatar
Lemasive är då ett annat exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in