Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2012-03-11, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pr0teus
Jag tror den här tråden handlar om droppade frames, att själva avspelningen hackar, inte att den stoppar för att buffra.

Prova att pinga routern. Gå in i Inställningar > nätvärk och se vad du har för address till routern. Ofta 192.168.1.1. Gå sedan in i terminalen och skriv
Kod:
ping 192.168.1.1
Se vad du får för tider. Jag får 2.5 ms med Telias urusla Thomson. Avsluta med att trycka ⌘. (⌘-punkt). Om du får bra resultat utan missade paket är det troligtvis inget fel på din kabel. Gå sedan till bredbandskollen.se och testa hur snabb din internetuppkoppling är.

För några år sedan misstänkte jag YouTube att strypa mindre populära videor, och ge mer bandbredd åt reklam och kommersiella kanaler. Men sedan dess har jag inte haft några problem som inte har varit fel på egen anslutning.
Tack för svar. Ska kolla det. Nej, inte stannar för att buffra. Även om ett klipp buffrat färdigt hackar det emellanåt
Citera
2012-03-11, 21:40
Medlem
hampan456s avatar
Men jösses, ingen som har förslagit att bara Återställa safari/firefox?
Annars är det bara att installera om flash.
Inte lätt när det är svårt....
Citera
2013-01-24, 17:40
Bannlyst
Hade samma problem, för mig löste det sig när jag startade om modemet vilket alltid är det första man kan testa då detta faktiskt oftast löser rätt mycket problem.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in