vadå så man får inte prata om piratkort?! då e de ju samma sak som å bli fälld för mord om man säger att mord e dummt, man kan lixom prata om va man vill?
vadå så man får inte prata om piratkort?! då e de ju samma sak som å bli fälld för mord om man säger att mord e dummt, man kan lixom prata om va man vill?
FB åkte på runt en halv miljon i skadestånd sist det snackades piratkort på forumet. Det kan man ju tycka är fel, men det gör tyvärr inte FB mindre skadeståndsskyldigt. Därför är sådana diskussioner bannlysta.
Vore det inte en bra idé om FB hänvisade besökare någon annanstans (sida/forum) för denna typer av frågor? då skulle man ju onekligen slippa alla postningar om kort och dyl. Vad jag vet så kan man inte bli stämd för att länka vidare, det har väl prövats i domstol t.o.m?
Vore det inte en bra idé om FB hänvisade besökare någon annanstans (sida/forum) för denna typer av frågor? då skulle man ju onekligen slippa alla postningar om kort och dyl. Vad jag vet så kan man inte bli stämd för att länka vidare, det har väl prövats i domstol t.o.m?
Varför tror du han gjort så att inte direktlänkar funkar?
Vill man prata om *piiiiiip* är det väl bara söka på Gåågel.
Det finns ju t o m en FAQ där exakt hans fråga finns besvarad.
i avdelningen Övrigt / Flashback.
Ifrågasätt inte allting, utan inse och acceptera att så är det och det kommer inte ändras.