Har sökt lite men hittade inga direkta svar. Men om vi säger att man tänkt prova rökheroin. Folie & sugrör tex. Hur mycket bör man ta för att känna sig fram? Är rädd att få obehagliga känslor. Kan någon förklara ruset lite lätt på en realtivt liten dos av rökheroin? Går det jämföra med krypton?
Jag har hög tolerans på krypton hur mycket bör jag ta för att testa mig fram?
Och som sakt vad kommer jag känna =)? Vill inte råka ut för skeva känslor som out of body experience osv.
Jag rökte det första gången jag testade horse. Testa med en mindre dos och ta mer efter behov.. Ha gärna en cigg tänd, som du röker direkt efter ett horsebloss för att sätta ett "lock" på heroinröken och håll inne.
Krypton är rätt liknande faktiskt, du blir mysig och go i hela kroppen.
Du kommer nog inte känna något otäckt, det värsta som har hänt mig på horse är att jag får migrän..
Dock uppmanar jag dig inte till att testa, om du har fastnat för krypton till den milda grad att du har utvecklat en hög tolerans så kommer du garanterat fastna för detta..
Heroin är för folk som skiter i livet fullständigt.
Jag rökte det första gången jag testade horse. Testa med en mindre dos och ta mer efter behov.. Ha gärna en cigg tänd, som du röker direkt efter ett horsebloss för att sätta ett "lock" på heroinröken och håll inne.
Krypton är rätt liknande faktiskt, du blir mysig och go i hela kroppen.
Du kommer nog inte känna något otäckt, det värsta som har hänt mig på horse är att jag får migrän..
Dock uppmanar jag dig inte till att testa, om du har fastnat för krypton till den milda grad att du har utvecklat en hög tolerans så kommer du garanterat fastna för detta..
Heroin är för folk som skiter i livet fullständigt.
Erbjuden en gång kan inte lösa någon mer gång och får ingen hjälp.
Är jätte sugen på att testa =)
Kopierat lite från heroin faqet som kanske är till någon hjälp:
Då heroin röks används vanligtvis en bit aluminiumfolie, ca 15x10 cm.
Att röka heroin kan vara något komplicerat om man aldrig gjort det innan. Det man behöver är en bit folie som man viker på mitten så att ett veck bildas
i mitten och ett rör att inhalera röken med. I vecket på foliet, i den s.k. rännan placerar man heroinet i det ena hörnet,
stoppar röret i munnen, lyfter upp foliet i höjd med hakan varefter man börjar elda med svag låga under heroinet,
det som ska hända är att heroinet börjar rinna, när det händer måste man luta foliet lite och låta heroinet rinna längs med rännan samtidigt som
man jagar röken som uppstår med sitt rör, lutar man inte på foliet så att heroinet kan rinna så bränner man heroinet och det vill man
inte göra. När man fått ner röken i lungorna ska man hålla kvar den där så länge som möjligt innan man andas ut röken.
Röken från heroin är nästintill luktfri, det är alltså väldigt svårt för en person att märka att du rökt heroin i ditt rum/lägenhet.
Släng tråden, var bara nyfiken på att veta dessa saker men jag ska inte testa det pga jag torskar lätt på sakerna. Jag fick ett erbjudande av någon snubbe i falköping me. Känns lite så där osäkert..
Men skulle uppskatta svar ändå, Vad är en bra dos att känna sig fram på och hur länge är man påverkad?
Släng tråden, var bara nyfiken på att veta dessa saker men jag ska inte testa det pga jag torskar lätt på sakerna. Jag fick ett erbjudande av någon snubbe i falköping me. Känns lite så där osäkert..
Men skulle uppskatta svar ändå, Vad är en bra dos att känna sig fram på och hur länge är man påverkad?
100 mg är en bra startdos om du ska röka första gången, ruset sitter i drygt 4-6 timmar.