2010-05-24, 15:56
Medlem
Royal-s avatar
Har sökt lite men hittade inga direkta svar. Men om vi säger att man tänkt prova rökheroin. Folie & sugrör tex. Hur mycket bör man ta för att känna sig fram? Är rädd att få obehagliga känslor. Kan någon förklara ruset lite lätt på en realtivt liten dos av rökheroin? Går det jämföra med krypton?

Jag har hög tolerans på krypton hur mycket bör jag ta för att testa mig fram?

Och som sakt vad kommer jag känna =)? Vill inte råka ut för skeva känslor som out of body experience osv.

Mvh
Citera
2010-05-24, 16:03
Medlem
aero-88s avatar
Jag rökte det första gången jag testade horse. Testa med en mindre dos och ta mer efter behov.. Ha gärna en cigg tänd, som du röker direkt efter ett horsebloss för att sätta ett "lock" på heroinröken och håll inne.
Krypton är rätt liknande faktiskt, du blir mysig och go i hela kroppen.
Du kommer nog inte känna något otäckt, det värsta som har hänt mig på horse är att jag får migrän..

Dock uppmanar jag dig inte till att testa, om du har fastnat för krypton till den milda grad att du har utvecklat en hög tolerans så kommer du garanterat fastna för detta..
Heroin är för folk som skiter i livet fullständigt.
Citera
2010-05-24, 16:04
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aero-88
Jag rökte det första gången jag testade horse. Testa med en mindre dos och ta mer efter behov.. Ha gärna en cigg tänd, som du röker direkt efter ett horsebloss för att sätta ett "lock" på heroinröken och håll inne.
Krypton är rätt liknande faktiskt, du blir mysig och go i hela kroppen.
Du kommer nog inte känna något otäckt, det värsta som har hänt mig på horse är att jag får migrän..

Dock uppmanar jag dig inte till att testa, om du har fastnat för krypton till den milda grad att du har utvecklat en hög tolerans så kommer du garanterat fastna för detta..
Heroin är för folk som skiter i livet fullständigt.

Erbjuden en gång kan inte lösa någon mer gång och får ingen hjälp.
Är jätte sugen på att testa =)
Citera
2010-05-24, 16:05
Medlem
aero-88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Erbjuden en gång kan inte lösa någon mer gång och får ingen hjälp.
Är jätte sugen på att testa =)

En gång är ingen gång, kör i vind. Du kommer bara bli en erfarenhet rikare
Citera
2010-05-24, 16:08
Medlem
Owers avatar
Kopierat lite från heroin faqet som kanske är till någon hjälp:
Citera
2010-05-24, 16:08
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
En gång är ingen gång, kör i vind. Du kommer bara bli en erfarenhet rikare

Om det dycker upp obehagliga feelings vad brukar det vara för några då? I små doser
Citera
2010-05-24, 16:13
Medlem
aero-88s avatar
Citat:
Om det dycker upp obehagliga feelings vad brukar det vara för några då? I små doser

Illamående och huvudvärk som värst, vad jag vet. Själva känslan man har är underbar, det är därför så många fortsätter med det.

Du behöver inte oroa dig för "obehagliga feelings" ifall du är van vid ett kryptonrus.
Citera
2010-05-24, 16:17
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Illamående och huvudvärk som värst, vad jag vet. Själva känslan man har är underbar, det är därför så många fortsätter med det.

Du behöver inte oroa dig för "obehagliga feelings" ifall du är van vid ett kryptonrus.

Hur mycket starkare är rökheroinet än ett kryptonrus =)? mvh
Citera
2010-05-24, 16:27
Medlem
Royal-s avatar
Och vad är en lagom dos för att känna sig fram=)?
Citera
2010-05-24, 16:33
Medlem
Royal-s avatar
Släng tråden, var bara nyfiken på att veta dessa saker men jag ska inte testa det pga jag torskar lätt på sakerna. Jag fick ett erbjudande av någon snubbe i falköping me. Känns lite så där osäkert..

Men skulle uppskatta svar ändå, Vad är en bra dos att känna sig fram på och hur länge är man påverkad?
Citera
2010-05-24, 18:53
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Släng tråden, var bara nyfiken på att veta dessa saker men jag ska inte testa det pga jag torskar lätt på sakerna. Jag fick ett erbjudande av någon snubbe i falköping me. Känns lite så där osäkert..

Men skulle uppskatta svar ändå, Vad är en bra dos att känna sig fram på och hur länge är man påverkad?

100 mg är en bra startdos om du ska röka första gången, ruset sitter i drygt 4-6 timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in