• 1
  • 2
2010-05-25, 00:19
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakersnelhest
Täcket är vitt, påslakan vita med stora svarta tryck; läs IKEA-påslakan med tillhörande örngott.

Här har vi svaret. Du ligger och svettas vilket bidrar till att trycket färgar av sig.
Citera
2010-05-25, 00:19
Medlem
Axwels avatar
Citat:
Är kanske i helt fel forumdel, kanske helt fel ute också... Nåja, till saken: Jag har alltsomoftast vita underlakan i min säng. Dock verkar det som jag får sluta med det för dom blir svagt blåfärgade efter ett tag (som inte går bort i tvätten!), ser ut precis som jeans har torrfällt på dom. Grejen är att jag aldrig ligger i sängen med jeans, eller ligger i sängen oduschad (fall jeansfärg finns kvar på benen..). De är inte heller missfärgade i tvätten, då man ser att det blir blåaktigt just där jag legat!

Kan det ha med att göra att jag äter mycket blåbär? Verkar ju skumt eftersom att JAG inte ser blåaktig ut... Dricker ofta rödvin i helgerna också, det är ju typ samma färg som blåbär..

Hänt mig samma sak Du har haft jeans på dig itne svårare änn så
Citera
2010-05-25, 03:49
Medlem
Jake88s avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Jake88
Du får helt enkelt byta till svarta lakan. Då slipper du tvätta så ofta också

Fast... Stämmer verkligen det? Jag tänker på diverse kroppsvätskor som kan komma att utspillas då och då...

hygien aspekten får du själv bedömma men ifall ni skulle va två i sängen kan d ju tänka-Det man inte vet lider man inte av lukt kan du dölja med glade Du slipper iaf blåa lakan .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in