Håller på att renovera hallen samt en del i vardagsrummet. Jag kommer att lägga samma mörka golv i hallen och vardagsrummet. I VR är det just nu mycket svart och vitt och jag vill ha samma still i hallen. Kommer därför beställa vita garderober. Vill ha tips på svart/vita tapeter. Jag har varit inne på dessa, men är tveksam : http://www.interiors-europe.co.uk/catalog/category_images/main_348.jpg
...illa jag mår illa... Är jag taskig nu? men jag skulle bli yr och illamående om jag kom in i en sådan hall och det bara fortsatte in mot vardagsrummet.
Ja den första länken var klart åksjukeframkallande. Ja gillar man blommor så är konvaljen fin, och jag gillar också blommönstrat, men det var så fjantigt att blanda in Daniel Westling i kollektionen. Undrar om tapeten kommer pryda någon vägg i Haga slott. Det har ju jobbats stenhårt på inredningen där har jag läst i skvallerpressen. Såg för övrigt att Ikea numera kallar sig Kunglig Hovleverantör men det är nog inte bokhyllan Billy som dom sålt till kungafamiljen. Blir det något "hemma hos"-reportage måntro?