Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
22-08-05, 19:43
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Har du exempel på hur bögar i Sverige skulle vara offer för muslimer?

Att muslimer skulle ha större kränkthetsprivilegium än bögar känns som ett påstående som ligger väldigt långt från sanningen. I PK-media kommer man undan med mycket kritik mot islam, inte så mycket kritik mot homolobbyn.

Det är sant. Trans>homo>svarta>kvinnor>muslimer>östasiater>vita hetero män

Så ser ungefär offerhierarkin ut. Judar har en komplicerad syällning i offerhierarkin, kunde inte bestämma mig vart jag skulle placera dem (ovan muslimer men under svarta antagligen). Man kommer inte undan att kritisera eller göra narr av trans eller bögar, till och med en svart komiker som Chapelle får svårigheter.
Senast redigerad av Naknekejsaren 22-08-05 kl. 19:46.
Citera
22-08-06, 18:54
Medlem
Naknekejsarens avatar
Det känns som om hela jävla sommaren har varit "pride", är det bara jag eller blir "pride" längre och längre?
Citera
22-08-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det känns som om hela jävla sommaren har varit "pride", är det bara jag eller blir "pride" längre och längre?
Ja så har det varit de senaste åren. Riktigt trött på skiten. Media frossar i fenomenet samtidigt som det importeras hundratusentals muslimer. En härlig kombo……
Citera
22-08-06, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren

Det verkar bli större och större ja... först var det väl mest en parad, nu är det en hel festivalvecka.

Jag ser snart inte regnbågsflaggan längre. När något blir väldigt vanligt blir det också osynligt. Det sorteras bort ur synintrycket om man inte aktivt letar efter det.

Jag är inte förvånad SVT och annan media bevakar det, men jag är förvånad över att folk intresserar sig idag.
Citera
22-08-30, 10:13
Medlem
Iradeorums avatar
Här är ett bra reportage från verkligheten om hur vedervärdigt, destruktivt och onaturligt böglivet är.

Joseph var inte annorlunda från andra bottoms, han hade haft flera infektionssjukdomar eftersom sår öppnas i analen där avföring sedan sipprar in i kroppen varav en infektion till slut uppstår. Vad som även händer är att bottoms blir inkontinenta efter en tid, vilket gör att de skiter ned sig, ofta med blod med tanke på infektionssjukdomarna. Blöja är alltså något vissa homosexuella tvingas bära. Det var detta som hände Joseph, när han spydde så slappnade magmusklerna av och han kunde inte längre hålla röven stängd, han sket därför ned sig i rännstenen. Efter denna händelse åkte han in på sjukhus, där tvingades läkarna operera bort en del av analen då den var helt slut. Läkarna sydde igen rövhålet förutom ett litet hål, så att han kunde skita. Men sådana operationer är inte alltid felfria, stygnen sprack vilket skapade ännu mer lidande för honom. Joseph ändrade livsstil och är idag en pånyttfödd kristen.”

https://nordfront.se/joseph-mannen-som-inte-langre-orkade-vara-homosexuell
Citera
24-08-04, 09:41
Medlem
snurresprettiss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=AGPUHPfZIrE

Är islamister och pride-entusiaster fiender?
Citera
24-08-04, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Jag ser snart inte regnbågsflaggan längre. När något blir väldigt vanligt blir det också osynligt. Det sorteras bort ur synintrycket om man inte aktivt letar efter det.

Detta är positivt. Homolobbyns största mardröm är att inte få uppmärksamhet, men snart kommer intresset vara lika svalt som vid första maj-tågen, där deltagarna kommer vara fler än åskådarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in