2010-05-23, 15:36
Medlem
dannywtfs avatar
Kära Örebroare.

För en tid sedan fick jag en tillsägelse då jag dubbelpostat en bild som jag tagit på ett klädesplagg jag nyss införskaffat. Då jag tillförde något till båda trådarna tyckte jag att det var mycket konstigt att jag fick tillsägelse. Om man länkar till egna sidor eller gör reklam för något är ju en sak, men i det här fallet gjorde jag ju mer nytta än skada. Åker alltid alla dubbelpostare dit oavsett hur nyttiga deras inlägg är eller överlägger ni vilka som ska få tillsägelse eller inte? Att jag kände mig kränkt är väl att ta i, men med tanke på nivån vissa användare har så tyckte jag att det var jäkligt konstigt att just jag åkte dit för det. Det är ungefär som när polisen tar folk som saknar rätt skattemärke på bilen istället för att vara på gatorna och jaga mördare. Dålig liknelse kanske, men ni förstår vad jag menar.
Citera
2010-05-23, 15:39
Medlem
_abous avatar
Jag frågade en gång om jag fick posta samma inlägg i någon annan tråd, och fick då klartecken från moderatorn, så att alla som dubbelpostar åker på tillsägelse stämmer inte i alla fall.
Jag tycker att det inte är en regelrätt korspostning om inlägget gör nytta i två olika trådar, korspostning tolkar jag mer som att någon otålig jävel skapar samma tråd i flera olika forum, eller ctrl v:ar samma inlägg i flera trådar.
Citera
2010-05-23, 15:40
Bannlyst
Förstår din frustration. Detta ämne passar även in i Laidback. Posta inlägget där också.
Citera
2010-05-23, 18:11
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjabba
Förstår din frustration. Detta ämne passar även in i Laidback. Posta inlägget där också.

Ja, det göra jag. Då kanske.. Öpp-öpp-öpp! Hallå där
Citera
2010-05-23, 19:08
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjabba

På vilket sätt passar trådar om moderering och evt efterföljande åtgärder in Laidback?
Citera
2010-05-23, 19:48
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
På vilket sätt passar trådar om moderering och evt efterföljande åtgärder in Laidback?
Han skojar till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in