För ett par år sedan så köpte jag in en massa filmkameror från tradera, blocket o.s.v. ville ha en större och lite proffsigare modell. De flesta var ren skräp p.g.a massa fel. Men en av dessa var tydligen en riktig värsting, den enda jag sparat av dem.
Nu har jag nyligen flyttat och funderade på att sälja den då jag inte använder den själv. Försökte kolla upp va den var värd, så att jag inte satte för högt pris på den. Kommer inte ihåg värdet nu men de va runt 20-30 papp. Då jag köpte kameran för typ 4000:- så började jag såklart misstänka att den var stulen. och mycket riktigt så var samtliga serienummer skrapade, borde jag väl ha sett tidigare men tänkte helt enkelt inte på det.
Tog med kameran till polisen (2-3 månader sen)och anmälde det hela. De tog lite kort på den och sa att de skulle kolla upp om de den var anmäld som stulen, kameran fick ja ta med mig hem igen. Sen dess har jag inte hört av dem.
Så, till och börja med, om nån känner igen den eller vet nån som saknar en blir jag glad om ni hör av er.
Annars vill jag gärna veta hur man ska göra för att få hjälp o fixa upp den, då den har problem med vitbalansen och inte spelar in ordentligt(bandet trasslar sig).
Bild på kameran
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=3a2201072903P6121