Visst är dom tragiska? Särskillt unga som börjar med skiten. Är själv rökfri sedan många år och tycker att det är det bästa beslut jag tagit. Så visst är särskilt unga som självmant tar på sig nikotinmissbruk bara för sorgliga?
Visst är dom tragiska? Särskillt unga som börjar med skiten. Är själv rökfri sedan många år och tycker att det är det bästa beslut jag tagit. Så visst är särskilt unga som självmant tar på sig nikotinmissbruk bara för sorgliga?
Kasta sten i glashus är det jag tänker på nu.
Jag är också rökfri sen ett tag men skulle ALDRIG få för mig att komma med dina småborgerliga åsikter som du gör. Du har varit en av dom med, och nu är du guds bästa barn?
Hycklare.
Jag ångar mig inte det minsta över att jag nyligen började röka. Det är lite som att en helt ny värld har öppnat sig. Förr la jag knappt märke till rökare medan jag nu istället har något gemensamt med de. Ska nog pallra mig iväg snart och sätta mig i solen och ta en god cigarett.
Kan det blir bättre än så?
Nu röker jag inte själv, men inte fan tycker jag att folk som röker är tragiska När man väl skapat ett nikotinberoende kan jag tänka mig hur jävla soft det känns att ta en cigg, det är väl bara kul för dem eller?
Varför tar unga upp narkotikamissbruk och varför kan de göra det? Jag tror nog svaret på de frågorna är lite sorgligare. Förövrigt tror jag du är avundsjuk på oss rökare.
Senast redigerad av 0lof 2010-05-22 kl. 15:03.
Ehh, verkligen inte. Nu är inte jag en aktiv rökare men någon gång ibland tar jag en, och att i solen ta en kopp kaffe och en cigg är ju faktiskt rätt underbart.
Tycker du i allmänhet folk som inte gör samma val som du är tragiska?
Varför tar unga upp narkotikamissbruk och varför kan de göra det? Jag tror nog svaret på de frågorna är lite sorgligare. Förövrigt tror jag du är avundsjuk på oss rökare.
Varför skulle jag vara av avundsjuk? Inte en chans att jag saknar den tiden trots att vissa verkar vilja göra den så där socialt speciell. Finns väl massor av vetenskapliga bevis på att rökning är livsfarligt för hälsan.
Varför skulle jag vara av avundsjuk? Inte en chans att jag saknar den tiden trots att vissa verkar vilja göra den så där socialt speciell. Finns väl massor av vetenskapliga bevis på att rökning är livsfarligt för hälsan.
Finns det? Fan, du måste berätta allt om dom, för det har jag aldrig hört. Uscha mig då hade jag inte fortsatt. Vill bara gråta? Vadå .. kan man då?
Folk som röker som är vuxna har jag egentligen inget emot, de bestämmer själva om de vill förstöra sin kropp.
Det är när jag ser 12-13åringar utanför skolgården vid diverse skolor som suger cancerklubba som mitt blod börjar koka...