2013-07-09, 19:47
Medlem
WillyB0Bs avatar
http://youtu.be/G5kMTXi99nY

Video kollektion från 1.0 Betan
Citera
2013-07-09, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Vet egentligen inte vad detta skulle kunna erbjuda som inte redan ArmA III redan gör? Kanske någon som spelat båda kan komma med lite feedback. Kanske laddar hem och testar det iaf.

Det här är mer arkad ie det är mycket enklare att komma in i och ger en helt annan spelupplevelse. I PR spelar man med respawns på både fordon. Det är helt enkelt en inte så hardcore krigssimulator.
Citera
2013-07-30, 11:42
Medlem
Verision 1.0 släpps den 2:a augusti det vill säga nu på fedag. Man kan preloada filerna redan nu. Jag kommer att se till att lira på fredag också, så om nån vill spela med mig kan ni ju PMa mig.
Citera
2013-07-30, 13:00
Medlem
Härligt! Det skall bli riktigt kul att få spela det nyslipade och uppdaterade moddet! Jag har förhämtat .iso-filen, allt som nu saknas är ett installations lösenord.
Citera
2015-06-01, 21:35
Bannlyst
www.realitymod.com

1.3 ute nu, standalone, man behöver alltså inte BF2 längre. Det är 40 servrar som är fullproppade med 100 i varje. Jag började spela idag, jag har spelat 8 timmar på raken, måste säga att den här känslan var längesedan jag hade. Rekommenderar detta starkt till alla som vill lira ett intense hardcore fps.
Citera
2015-06-03, 02:27
Medlem
Spelade för en stund sen en match med Mr. Africa i min squad som var så jävla rolig.
Spelade in honom lite:
https://www.youtube.com/watch?v=n8uha6kKI6U
Citera
2015-06-07, 02:45
Medlem
REALINs avatar
Har spelat många timmar senaste dagarna. Väldigt kul!

Citat:
Ursprungligen postat av mister-mapa
Spelade för en stund sen en match med Mr. Africa i min squad som var så jävla rolig.
Spelade in honom lite:
https://www.youtube.com/watch?v=n8uha6kKI6U

Haha kul!
Citera
2016-09-11, 15:40
Medlem
Dags att banka lite liv i den här tråden? PR är ju standalone nu sedan EA övergivit BF2 och Gamespy lades ner, så det krävs inte längre att man har BF2. 1.4 är på gång också.

Det är ett unikt spel på sätt samarbetet och kommunikationen fungerar. Communityn går inte att jämföra med någonting annat då den är relativt liten och spelet kräver att 50 personer jobbar tillsammans.

Är det någon som är sugen på att försöka dra ihop ett gäng svenskar? Eller om du aldrig har spelat PR alls så finns det egentligen inga hinder alls för att testa. Om det är några som vill testa och lära sig så kan jag försöka vara någon sorts mentor.
Citera
2021-05-05, 00:20
Medlem
trallexs avatar
Tänker dra liv i tråden endast genom att säga spelet FORTFARANDE uppdateras. Senaste uppdateringen för ca 3 veckor sedan.
Citera
2021-05-22, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trallex
Tänker dra liv i tråden endast genom att säga spelet FORTFARANDE uppdateras. Senaste uppdateringen för ca 3 veckor sedan.

Men jag trodde spelet "Squad" var fortsättningen på project reality?! Har för mig det va samma utvecklare/moddare. PR spelade man, typ 2006 Kul att de fortfarande håller igång.
Citera
2023-05-31, 19:21
Medlem
Lacannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Men jag trodde spelet "Squad" var fortsättningen på project reality?! Har för mig det va samma utvecklare/moddare. PR spelade man, typ 2006 Kul att de fortfarande håller igång.

Kinesiska speljätten Tencent har nyligen gått in i Squad. Spelet har separerat sig från PR ganska mycket innehållsmässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in