2010-05-21, 21:17
Medlem
schittlers avatar
Självklart ska bookjäveln agera feeder åt sin dotter för att Anna själv är så jävla klen, skör och parasiterar samhället. Klart dottern ska få samma helvete. Bara köra på! Feeda fettot så ska vi se på fettsugningar snart. Kanske får vi alternativa bensinstationer som säljer anna-med-dotter-fett som kan förse hela jävla Sverige med bränsle(INKLUSIVE INDUSTRIER)
Citera
2010-05-21, 21:48
Medlem
wienerfritzls avatar
För er som undrar har dottern blivit smallare än hon var innan med hjälp av operationer...
Citera
2010-05-21, 22:15
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anthropophobic
Heter ju fortfarande smalare om man nu har blivit smalare än vad man var innan.

Hur gammal är hon förresten?

Hon fyller 19 iår, finns en spoiler med alla personuppgifter, kolla mina inlägg.
Citera
2010-05-21, 22:27
Medlem
Weldox Juniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av new-eurochild
Är det bara jag som får lesbo-vibbar av henne... ???
Nej.

Sedan är hon riktigt fet i ansiktet. Annars hade det väl gått efter en veckas fältvecka
Citera
2010-05-21, 22:35
Medlem
det som stör mig är att anna book gjorde abc-låten för 24 år sedan, samt lite andra mediokra låtar på 80-talet.
sedan dess har hon desperat klängt fast i mediakarusellen, för jag tror hon är totalt blåst, (som många andra kvinnor) och kan nog inte göra något annat. hon har klängt sig fast så hårt att till och med hennes avkomma kan tjäna pengar på att ta kort på sig själv med klädaffärers konfektion och dylikt.

nu är det en tråd om hennes dotter. men att ha så låg karaktär som anna och dotter att de måste genomgå Gatric Bypass för att gå ner i vikt?! det är faan "höjden" av låg karaktär! att inte kunna låta bli att frossa i bakelser och godis.. och de tror säkert att det är en sjukdom! ja om svagsint och förkastlig karaktär är en sjukdom så lär dem vara döda snart!

det som stör mig är att hon tjänar pengar på att promota klädaffärer, klubbar, smink och smycken, för att hon har den mamman hon har, som är... anna book.. som är en mediahora.
för det första tycker jag denna form av reklam är sliskig, sen att hon inte ens "arbetat" för att komma till denna ställningen gör mig också lite sur
Senast redigerad av goderian2 2010-05-21 kl. 22:45.
Citera
2010-05-21, 22:54
Medlem
GulagOrkestars avatar
Bli inte förvånade om hon väljer och gå i mamma Annas fotspår och ringer in till Aftonbladet med jämna mellanrum.

Sådan mor sådan dotter
Citera
2010-05-21, 23:01
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anthropophobic
Men herrejävlar, ingen gillar den som märker ord.

Hon har då smalnat, right? Med andra ord blivit smalare.
http://sv.wiktionary.org/wiki/smal#Svenska

Är man då tjock från början, och går ner i vikt så blir man fanimej smalare än vad man var innan.

Chatta kan du göra över PM istället, och jag har skickat ett till dig.

Felicia har Facebook
Om jag har tur så gör hon misstaget att acceptera min vänförfrågan, sen kan vi gotta oss i bilder som inte hon har lika stor kontroll över.
Citera
2010-05-21, 23:42
Medlem
Tror dock ingen av er internet-riddare skulle tacka nej till henne om ni träffa henne på krogen.
Citera
2010-05-22, 00:03
Medlem
Nowhere Hills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 70x7
Tror dock ingen av er internet-riddare skulle tacka nej till henne om ni träffa henne på krogen.
jooooodå, fet och äcklig - too fat for a fuck helt enkelt.
har sett fanskapet irl och det såg ut som hon odlade mustach (vill väl likna mamma ännu mer)
påbrået är turkiskt, vittna mellannamnet memetina, pappan mehmet spårade mycket riktigt ur och enligt ryktet trök hellre smala östermalmsbögar i röven än fet anna i fittan, dock så lär han ha lyckats en gång med att pumpa fetanna eftersom vi nu har en tråd som handlar om avkommat.
hur denna människa kvalar in som kändis begriper jag inte men sen begriper ju inte heller hur den talanglöse anna någonsin hamnade i rampljuset heller.
Nej fy fan, bröd och vatten i ett år och sen tvångsgifta bort skiten till turkiet så slipper vi se äcklet mer i svea.
Citera
2010-05-22, 00:06
Medlem
Jazzholes avatar
Do not want

jag tror att det säger det mesta.
Citera
2010-05-22, 00:15
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Flickan är under 18 år och då tycker jag vi skall låta bli att ha en åsikt överhuvud taget.
Det är dags att vi män (och pappor) säger ifrån!!!

Om man är gammal nog att ha en blogg där man fläker ut sina överkilo, är man tillräckligt gammal att ta inlägg som påtalar detta faktum.

Om man är gammal nog att ha en blogg där man visar upp maträtt efter maträtt och däremellan bilder på effekterna av dessa maträtter är man gammal nog att ta inlägg som påtalar detta faktum.

Om man är gammal nog att ha en blogg där man inte bara stavar fel, utan skriver fel är man gammal nog att ta inlägg som påtalar detta faktum.

Hon är avgjort fet, huruvida hon är ful tänker jag inte ha några synpunkter på och dessutom stört dum i huvudet. Hon kan inte tala rent, hon kan inte skriva rent och har en attityd som får nästan vem som helst att verka vettig. Med en kulturberikare till far och en självupptagen boll till mor förklarar det hennes avvikande beteende, men det är dessvärre/dessbättre ingen ursäkt.

Så lägg ned alla fettförsvarare. Det var, är och förblir för evigt osunt, dumt och kan dessutom vara farligt att vara så fet som hon är (och dessvärre kommer att bli ännu fetare). Hon går i sin mors fotspår, direkt mot fettsugningen och lobotomeringen. Om hon inte slutar äta och dessutom skärper till sig.
Citera
2010-05-22, 00:16
Bannlyst
hon kan tappa vikt, men hon kan aldrig bli av med äckligheten ändå. den största äckligheten är dock inte hennes fläsk, utan hennes attityd då hon verkligen tror att hon hör hemma bland kändisar som peter settman och lasse bengtsson. hon ligger hästlängder bakom dessa, men tror sig vara i den "ligan" ändå, och hon verkar älska det... de sitter inpräntad i våra hjärnor, och är man dotter till anna book (bibliotek) så lär man aldrig bli känd för sitt fördelaktiga utseende.

även om jag inte brukar ha nåt emot tjejer som är lite halvmulliga så verkar hon ha en riktig jobbig överklassattityd. hennes morsa har ju passerat sitt bäst-före datum i kändisvärlden, och hon drog med sig sina barn i ä-kändisvärlden då också

http://www.qx.se/nyheter/bilder/200503/20050322001536.jpg

hon borde ha köpte ett tält för 10 personer istället för 8, då hade kanske tyget räckt för att skyla hennes plyte också? var finns burkan då den behövs som mest? (skydda oskyldiga som råkar se henne, speciellt barn, sjuka och gamla)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in