2010-05-22, 15:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Det är lite det som är grejen. Anna Book har flertalet ggr propagerat för att det är hormoner och gener som gör att hon och hennes dotter ser ut som dom gör, men hur fan går det till när det verkar vara fikabröd, shots och pommes som gäller. Bättre att vara ärlig istället än att skylla det på hormoner. Jaja, hennes andra ungar verkar ju hålla formen så får väl hoppas att Booken lärde sig av att hon övergödde sin förstfödda som ledde till att hon var tvungen att operera sig.

Sen påminner Felicia om tv-kocken Leila, var det första jag tänkte på.

Att tjockisen är kompis med megaidioten och blatten Amir som har Gaybloggen säger ju ganska mkt också
Citera
2010-05-22, 15:40
Medlem
Det är nästan lite skrämmande vad många chubby-chasers det verkar finnas här. Var och varannen användare tycker ju hon är "jättesöt" osv. Vad är det som är sött med ett sjukdomstillstånd ?
Citera
2010-05-22, 15:50
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonicwater
Det är nästan lite skrämmande vad många chubby-chasers det verkar finnas här. Var och varannen användare tycker ju hon är "jättesöt" osv. Vad är det som är sött med ett sjukdomstillstånd ?

Det är för att dem har köpt medias bild av den "hälsosamma" människan.
Vi i Sverige har det så gott ställt att vi inte behöver släpa på fettreserver, eftersom vi aldrig kommer drabbas av svält här, det är enbart en extra belastning för kroppen.

Det är vi skattebetalare som blir lidande av andra människors överdrivna konsumtion av mat.

OnT: Felicia ska köra gokart idag i Hammarby Sjöstad, Heliosgatan 10.
Tror ni att gokarten orkar åka fortare än 10km/h med henne på ?
Skönt att Grandiosa har kommit på nya "Mini-pizza extra allt", som hon kan äta på medans hon kör, annars hade väl den stackars flickan svultit ihjäl i farten.
Citera
2010-05-22, 15:50
Bannlyst
Felicia och Anna skall tävla tillsammans i "fångarna på fortet".
Citera
2010-05-22, 15:56
Avstängd
Mohaves avatar
http://www.annabook.nu/bloggen/?p=4540 - syftar detta på Flashback?
Citera
2010-05-22, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schittler
Larsjuden har rätt. Lida, vad vinner du på att sitta här och backa upp ett fetto? Dessutom skriver du som en känslostyrd fjortonårig tjej. Är du själv smällfet?

Fetmarkerat: Unga tjejer får man alltså inte kränka?

För det första är hon långt ifrån fet, för det andra så spelar det ingen roll för det finns många överviktiga människor och det finns ingen anledning att vara elak emot dem heller!

Jag är inte fet men jag hade mycket hellre vägt 200 kg än att gå runt med så dåligt självförtroende så att jag måste hacka på andra för att må bra! Jag blir helt chockad av den här tråden om jag ska vara ärlig, jag trodde att det var osäkra små barn i skolan som går ihop i grupper och mobbar andra för att känna tillhörighet och makt! Jag trodde det var något som de flesta växte ifrån? Att man inser att man själv har brister, att människorna man älskar har brister och att man ska vara ödmjuk emot människorna runt omkring sig!

Ni som sitter här och hackar på den här tjejen och på övervikiga människor överlag, jag utgår verkligen ifrån att ni är spinkisar allihopa, att ingen sitter där med en kula på magen eller har en valk som hänger över byxkanten! Jag utgår också ifrån att ni inte har någon i er omgivning som ni respekterar eller älskar som har något överflödigt kilo! För i så fall har ni hånat även dem!

Jag hade aldrig sett Felicia innan denna tråd och Anna är ingen som jag följt heller just även om man sett en del av henne under åren. Har alltid tyckt att hon verkat rar och go och hon har alltid glittrat av en vänlig energi och hon har alltid varit söt och färgstark, hur överviktig hon än har varit! Många av Er som skriver här skulle se ut som gråa tråkmånsar brevid henne! Alla människor är olika och vissa växer tydligen inte ifrån skolgårdsmobbingen ens som vuxna!
Citera
2010-05-22, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Suck. Hon uttrycker sig som en dum 15-åring. Man blir ju mörkrädd
Citera
2010-05-22, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave

Ja, en del av det!!
Citera
2010-05-22, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lida2
Men du blir inte mörkrädd av alla snorungeinlägg i denna tråd?

Nej. Att Felicia Book är överviktig kan ju alla med ögon se. Det är inte "kejsarens nya kläder" det här? Vad är problemet hon är ju tjock. Ska det vara en hemlighet?
Citera
2010-05-22, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SallySimpson
Gick i samma skola på mellan- och högstadiet. Hon var sjukt otrevlig, snobbig och skröt om att hon var Anna Books dotter (detta var alltså innan moderns "comeback" i let's dance). Nu ser hon ju lite mullig ut, men som 10-15åring var hon verkligen fet...

Åhfan, jag me och jag kan bara instämma på det du säger. En riktigt liten parasit under den tiden (och säkerligen fortfarande).
Citera
2010-05-22, 16:22
Medlem
dramagouss avatar
Hahaha !
Hon har ingen självinsikt för fem öre !
http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/403576.jpg
Tjejen har viktproblem, och ändå lägger hon upp en bild där hon äter chips och dricker cider.
Bara det där täcker hennes dagsbehov av kalorier !

Felicia Books gamla blogg
http://ouch.blogg.se/
Senast redigerad av dramagous 2010-05-22 kl. 16:28. Anledning: Hittade en länk
Citera
2010-05-22, 16:32
Medlem
Allknowings avatar
Hon brås på morsan båda är redigt feta. Nackdelen när man knullar en sån är att det luktar bränt mjöl och annan skit mellan valkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in