Citat:
Ursprungligen postat av Tallefjant007
Jag har massor av argument kvar. Men du vill inte höra de för att de strider mot din uppfattning om vad som rätt och vad som är fel. Jag kan säga vad som helst och du kommer fortsätta tro på den officiella verionen av vad som hände den 11 september, även om det är ren lögn. Du tror på allt som sägs i TV är till 100% sant och alla som inte tycker det ljuger.
Du visade med sorglig tydlighet i en annan tråd att du har en dogmatisk inställning
Citat:
Ursprungligen postat av Tallefjant007
Du tror alltså på FN (Förenade Nazisterna) och IPCC har all fakta om att CO2 styr klimatet. Det gör inte jag. Jag kommer alltid tro att klimathotet är ett påhitt eller snarare ett dåligt skämt.
(Min fetning.) Det är du som inte bryr dig om fakta. Det är du som inte lyssnar på sådant som strider mot din uppfattning. Det är du som inte har stöd av fakta. Det är du som tror på allt skit du ser på youtube. Du är en sorglig, dogmatisk patetisk fjant.
Jag har gett dig oändliga chanser men du lyckas inte framföra ett enda bevis för din uppfattning, ändå klamrar du fast vid den som det käraste du har. Du visar ständigt att du inte förstår någonting i något enda ämne.
Sista chansen då, ge mig det bästa beviset du kan komma på för att det var ett "inside job".