Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Ok Pad, jag tar din tystnad som att du inte har så mycket att komma med på den här punkten. Alltså inga bevis mot Bin Laden och de påstådda "DNA-bevisen" håller inte.
Du kan få fler chanser, det här är bara roligt för mig. Vill du kanske gå vidare till telefon-samtalen?
Låt oss ta de mest berömda påstådda samtalen mellan Barbra Olsen och Ted Olsen.
Han var en av de som såg till att Bush kom till makten. Barbra var själv en väldigt välkänd kommentator på CNN. Lite misstänkt redan där, men nu koncentrerar vi oss på bevis.
Ted Påstod att Barbra hade ringt honom två gånger. Först sade han att det var från mobiltelefon, sen sa han att det var från planets telefon, sen ändrade han sig igen och sade att det var från mobiltelefon. Detta var samtalen då vi fick reda på att terroristerna hade kartongknivar. Problemet är att just detta plan inte hade några telefoner.
Vid Mossaui rättegången fick FBI helt enkelt lösa detta genom att skriva att dessa samtal aldrig ägde rum. Det kan du enkelt kolla upp själv. Alltså kallar FBI Ted Olsen för lögnare. De skrev att hon försökte ringa men inte kom fram. Alltså ett oanslutet samtal på 0 sekunder.
http://911research.wtc7.net/planes/evidence/calldetail.html
Det finns alltså två alternativ att välja mellan. Antingen blev Ted lurad med ett fejkat samtal, eller så hittade han på alltihop. Vad tror du?
Och kanske viktigast av allt, gäller dessa samtal som bevis?
Du kan få fler chanser, det här är bara roligt för mig. Vill du kanske gå vidare till telefon-samtalen?
Låt oss ta de mest berömda påstådda samtalen mellan Barbra Olsen och Ted Olsen.
Han var en av de som såg till att Bush kom till makten. Barbra var själv en väldigt välkänd kommentator på CNN. Lite misstänkt redan där, men nu koncentrerar vi oss på bevis.
Ted Påstod att Barbra hade ringt honom två gånger. Först sade han att det var från mobiltelefon, sen sa han att det var från planets telefon, sen ändrade han sig igen och sade att det var från mobiltelefon. Detta var samtalen då vi fick reda på att terroristerna hade kartongknivar. Problemet är att just detta plan inte hade några telefoner.
Vid Mossaui rättegången fick FBI helt enkelt lösa detta genom att skriva att dessa samtal aldrig ägde rum. Det kan du enkelt kolla upp själv. Alltså kallar FBI Ted Olsen för lögnare. De skrev att hon försökte ringa men inte kom fram. Alltså ett oanslutet samtal på 0 sekunder.
http://911research.wtc7.net/planes/evidence/calldetail.html
Det finns alltså två alternativ att välja mellan. Antingen blev Ted lurad med ett fejkat samtal, eller så hittade han på alltihop. Vad tror du?
Och kanske viktigast av allt, gäller dessa samtal som bevis?
Det känns ju lite som om man iaf kan reda ut vad som tekniskt sett överhuvudtaget kan ske med byggnaderna. Annars faller ju all annan "bevisning", vad dessa än insinuerar. Men det kanske är läge för en egen tråd för det.
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Men som sagt det finns inga som helst bevis för att tornen rasade pga eld.
Jag tycker det finns en rätt god mängd info som visar på hur byggnaderna rasade
Sen huruvida man accepterar de olika förklaringarna är väl en annan