Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-21, 10:07
Medlem
Torres eller Villa.
Den som får bäst start.
Citera
2010-05-21, 13:22
Medlem
VM hålls i Afrika så givetvis ska en neger vinna skytteligan, finns flera matcher där det är upplagt för tennis siffror.

Ghana - Australien

Cameroon - Japan

Elfenbenskusten - Nord Korea
Citera
2010-05-21, 14:40
Medlem
Bedoya USA eller Burgic Slovenien.

Hade varit riktigt komiskt om en allsvensk lirare gjorde målrekord.
Citera
2010-05-21, 14:56
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
VM hålls i Afrika så givetvis ska en neger vinna skytteligan, finns flera matcher där det är upplagt för tennis siffror.

Ghana - Australien

Cameroon - Japan

Elfenbenskusten - Nord Korea

Tror de två första blir målsnåla faktiskt.
Citera
2010-05-21, 15:15
Medlem
Peter Utaka, Nigeria.
Han är en målskytt av rang och har snittat ett mål i snitt i landslaget. Nigeria spelar i en grupp som är vidöppen i kampen om andraplatsen (efter Argentina), jag tror att de går vidare och detta mycket tack vare Peter Utakas målorgier mot Sydkorea och Grekland. Lagerbäck som coachar laget är dessutom allmänt känd för att förespråka en frejdig och offensiv fotboll.
Citera
2010-05-21, 15:31
Medlem
Worezs avatar
Tippade Klose både 2002 och 2006, höll på få rätt båda gångerna. Den gamla polacken kan väl stänka in några baljor även denna turnering om han blir uttagen.
Citera
2010-05-21, 16:01
Medlem
omigals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
Peter Utaka, Nigeria.
Han är en målskytt av rang och har snittat ett mål i snitt i landslaget. Nigeria spelar i en grupp som är vidöppen i kampen om andraplatsen (efter Argentina), jag tror att de går vidare och detta mycket tack vare Peter Utakas målorgier mot Sydkorea och Grekland. Lagerbäck som coachar laget är dessutom allmänt känd för att förespråka en frejdig och offensiv fotboll.

Far han en plats i startelvan da?
Citera
2010-05-21, 16:41
Medlem
Iaquinta eller Fabiano.
Citera
2010-05-21, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
Peter Utaka, Nigeria.

Imponerande, om det inte hade varit så att han bara spelat en match i landslaget.
Citera
2010-05-21, 18:01
Medlem
Kolbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Imponerande, om det inte hade varit så att han bara spelat en match i landslaget.

Haha!

Det är lätt att tro på Villa eller Torres, de bör gå långt i turneringen och mot Honduras lär det bli målkalas. Jag tror nog mest på Villa eftersom att hans plats i elvan är säkrare. Väljer de 4-5-1 är det nog Torres som blir bänkad.
Citera
2010-05-21, 19:13
Medlem
4522s avatar
Många som nämner Di Natale ser jag, värt att tillägga i den svängen är väl att han aldrig riktigt blommat ut i landslaget. Delaktig i spelet, ja. Men inte satt ditt målen. Får hoppas det kommer i det här mästerskapet.
Citera
2010-05-21, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Många som nämner Di Natale ser jag, värt att tillägga i den svängen är väl att han aldrig riktigt blommat ut i landslaget. Delaktig i spelet, ja. Men inte satt ditt målen. Får hoppas det kommer i det här mästerskapet.

Jag tror inte att han kommer att vara i startelvan. Han kommer in sista 25 om Italien ligger under (tre anfallare), eller naturligtvis om det blir skador eller avstängningar.

Om han skulle ta de chanserna så kan han möjligen spela till sig en plats längre fram i turneringen. Men med de premisserna så är det svårt att bli skyttekung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in