2010-05-21, 10:07
Medlem
Torres eller Villa.
Den som fr bst start.
Citera
2010-05-21, 13:22
Medlem
VM hlls i Afrika s givetvis ska en neger vinna skytteligan, finns flera matcher dr det r upplagt fr tennis siffror.

Ghana - Australien

Cameroon - Japan

Elfenbenskusten - Nord Korea
Citera
2010-05-21, 14:40
Medlem
Bedoya USA eller Burgic Slovenien.

Hade varit riktigt komiskt om en allsvensk lirare gjorde mlrekord.
Citera
2010-05-21, 14:56
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
VM hlls i Afrika s givetvis ska en neger vinna skytteligan, finns flera matcher dr det r upplagt fr tennis siffror.

Ghana - Australien

Cameroon - Japan

Elfenbenskusten - Nord Korea

Tror de tv frsta blir mlsnla faktiskt.
Citera
2010-05-21, 15:15
Medlem
Peter Utaka, Nigeria.
Han r en mlskytt av rang och har snittat ett ml i snitt i landslaget. Nigeria spelar i en grupp som r vidppen i kampen om andraplatsen (efter Argentina), jag tror att de gr vidare och detta mycket tack vare Peter Utakas mlorgier mot Sydkorea och Grekland. Lagerbck som coachar laget r dessutom allmnt knd fr att fresprka en frejdig och offensiv fotboll.
Citera
2010-05-21, 15:31
Medlem
Worezs avatar
Tippade Klose bde 2002 och 2006, hll p f rtt bda gngerna. Den gamla polacken kan vl stnka in ngra baljor ven denna turnering om han blir uttagen.
Citera
2010-05-21, 16:01
Medlem
omigals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
Peter Utaka, Nigeria.
Han r en mlskytt av rang och har snittat ett ml i snitt i landslaget. Nigeria spelar i en grupp som r vidppen i kampen om andraplatsen (efter Argentina), jag tror att de gr vidare och detta mycket tack vare Peter Utakas mlorgier mot Sydkorea och Grekland. Lagerbck som coachar laget r dessutom allmnt knd fr att fresprka en frejdig och offensiv fotboll.

Far han en plats i startelvan da?
Citera
2010-05-21, 16:41
Medlem
Iaquinta eller Fabiano.
Citera
2010-05-21, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
Peter Utaka, Nigeria.

Imponerande, om det inte hade varit s att han bara spelat en match i landslaget.
Citera
2010-05-21, 18:01
Medlem
Kolbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Imponerande, om det inte hade varit s att han bara spelat en match i landslaget.

Haha!

Det r ltt att tro p Villa eller Torres, de br g lngt i turneringen och mot Honduras lr det bli mlkalas. Jag tror nog mest p Villa eftersom att hans plats i elvan r skrare. Vljer de 4-5-1 r det nog Torres som blir bnkad.
Citera
2010-05-21, 19:13
Medlem
4522s avatar
Mnga som nmner Di Natale ser jag, vrt att tillgga i den svngen r vl att han aldrig riktigt blommat ut i landslaget. Delaktig i spelet, ja. Men inte satt ditt mlen. Fr hoppas det kommer i det hr msterskapet.
Citera
2010-05-21, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Mnga som nmner Di Natale ser jag, vrt att tillgga i den svngen r vl att han aldrig riktigt blommat ut i landslaget. Delaktig i spelet, ja. Men inte satt ditt mlen. Fr hoppas det kommer i det hr msterskapet.

Jag tror inte att han kommer att vara i startelvan. Han kommer in sista 25 om Italien ligger under (tre anfallare), eller naturligtvis om det blir skador eller avstngningar.

Om han skulle ta de chanserna s kan han mjligen spela till sig en plats lngre fram i turneringen. Men med de premisserna s r det svrt att bli skyttekung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in