2010-05-20, 14:29
Medlem
Herr Bökbergs avatar
En utpräglad taktik som Tidningen "Allehanda" använder är att lismande artiklar PRO-mångkultur i papperstidningen medvetet inte senare läggs upp på hemsidan, eftersom dom har lärt sig att dom bara blir nedskrivna i den "digitala pissrännan"(även kallad kommentatorsfällt)
så därför tvingas grävande medmänniskan Bökberg återigen att skriva av för
hand ifrån tidningen för att kunna upplysa folket.

Citat:
Härnösands Gymnasium tillåter bara en valdebatt

"Härnösands gymnasium kommer bara att tillåta två valdebatter under en dag inför höstens val. Den kommer att hållas i Sigmas aula i början av september.
Som moderator för debatten har Härnösands gymnasium anlitat Anders Bergman en förgrundsfigur inom 5i12 rörelsen och en ofta anlitad moderator inom olika debatter

I övrigt är parterna inte välkomna på gymnasiet under valrörelsen
- Förutom denna debatt kommer vi inte att tillåta besök utav politiska partier på gymnasiet, säger Urban Wickman, en av två rektorer för Härnösands gymnasium

Valet kommer man att arbeta med ändå. - Det är en fråga som jag vet att bland andra samhällslärarna tar upp

En orsak till debatten är att vissa rektorer enbart vill tillåta besök utav de partier som nu finns i riksdagen, vilket skulle innebära att Sverigedemokraterna inte skulle få komma

- Vi kommer inte att bjuda in partier men de som hör av sig ska få delta i denna debatt säger, Urban Wickman
Exakt hur debatten ska föras och vilka frågor som debatteras kommer att bestämmas av gymnasiets skolledning i samråd med lärare och elever

- Skolan med många förstagångsväljare är en viktig arena i årets val och det är skolan och inte partierna som bestämmer över vilka frågor som ska tas upp, säger en uppblåst kamrat Anders Bergman(5i12)"

Anders Bergman(5i12) fångad på bild utan sin speciella elevrådsordförande-förklädnad samt klonmaskin
http://www.quickresponse.se/files/bergmanportratt.jpg

För er som glömt av vad 5i12 rörelsen arbetar för kan ni ta del av materialet här
http://www.youtube.com/user/5i12

Hade jag varit elev på skolan hade jag tagit håltimme här och jag hade sedan lämnat in en motivering
till varför och sedan fått rätt av DO
Citera
2010-05-20, 14:49
Medlem
Brillans avatar
Har du en länk till artikeln? Det verkar ju vara ett skämt...
Citera
2010-05-20, 15:15
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brillan
Har du en länk till artikeln? Det verkar ju vara ett skämt...
Det är inte ett skämt, det är sanningen, dom vågar inte lägga upp det på nätet så tyvärr blir det ingen länk,
det enda jag har modifierat emellan " " är att stryka under dom värsta galenskaperna,
samt avslutande tillägget "kamrat Stalin" annars är det fullständigt ordagrant citerat från papperstidningen som sagt
Det är sorgligt, och nån borde anmäla skolan till någon
Citera
2010-05-20, 15:31
Medlem
Brillans avatar
Om han är neutral och inte yttrar sina egna åsikter så är det väll skitsamma men tanken med att skaffa honom bör ju vara att ställa ledande frågor och fälla nedsättande kommentarer om SD.
Citera
2010-05-20, 15:52
Medlem
Skogsvattes avatar
5i12-rörelsen skulle, om jag fick bestämma, ligga på SÄPO's lista över hot mot rikets säkerhet. Maken till svenskfientlig terrororgansation får man leta efter. För att summera 5i12-rörelsens videoklipp på Youtube:

Ett klipp som förklarar att det minsann inte finns någonting svenskt.
Ett klipp som bekräftar massinvandringen
Ett klipp som hävdar att kungafamiljen inte är svenska.
Ett klipp som förklarar att Achmeds förfäder för 5000 år sedan byggde grunden för modern civilisation genom uppfinning av skrivkonsten, hjulet och konstbevattning - och påpekar att Sverige då levde på stenåldern och jagade.
Ett klipp som förklarar att kristendomen visst är minst lika farlig som islam.
Ett klipp som förklarar att svenskar måste acceptera andra kulturer och religioner i vårt land och att svenskar således måste integreras i det nya Sverige.
Ett klipp där Stig Wallin förklarar varför han står upp för människorna som mördade hans dotter.
Ett klipp som förklarar att det inte var svenskar - utan invandrare - som byggde Sverige. Han är även noga med att påpeka att svenskarna också utvandrade till Amerika!
Ett klipp som förklarar vad du gör om det blir statskupp i Sverige. Det här klippert är faktiskt mycket spektakulärt. Här så låtsas man att Sverige genomlider en statskupp, driven av militären i samarbete med "det nationalistiska partiet" - man får följa en svensk familj som blir flyktingar och flyr till ett arabiskt land.

Nackskott på jävlarna i 5i12-rörelsen.
Citera
2010-05-20, 16:01
Medlem
Herr Bökbergs avatar
I papperstidningen ligger det på sidan 12 alldeles nedanför
http://allehanda.se/start/harnosand/1.2033241-manga-politiker-lamnar-uppdragen-i-fortid
som däremot togs till nätet, utifrån vad jag läst i pissrännan tidigare på deras websida..så tror jag red skulle få se fram emot ett gedigare delete-arbete att rensa bort alla rasistiska strömningar ifall någon framförde sina åsikter om denna 5i12 värvning, så man lät bli att lägga upp det
Senast redigerad av Herr Bökberg 2010-05-20 kl. 16:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in