• 2
  • 3
2010-09-28, 00:23
Medlem
IgorTks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Många flummare blir skitsura på mig när jag säger att CB suger och att det är en jävla pissdrog, för det tycker jag verkligen att det är, knappt något rus och det snurrar i skallen.

Tacka vet jag alkohol där man verkligen känner avslappningen, smaken av en stor god stark och den starkt ångestdämpande egenskapen. Sen skiter jag blanka fan att vissa inte tycker om alkohol

Kul att alla tycker olika

Men har du prövat bra strains, knappt något rus kan ju bero på att du har prövat de svagare sorterna, annars kan du ju pröva ngn utav dom nya rökmixarna, då lär du inte säga att det är knappt något rus alls, men förberedd för en intensiv kort resa

Själv gillar jag Cannabis o Rökmixar för det mesta men lite annat funkar ibland med. Alkohol lagom mängd funkar de med, några bärs är fin fint tycker jag
Citera
2010-09-28, 00:28
Medlem
Brossys avatar
Stör mig bara om de inte kan motivera varför de inte gillar den. Har några vänner som säger att CB suger med motivering "det är knark". Såna blir jag ilskna på, men en av mina polare har förklarat exakt vad det är han inte tycker om med ruset och det accepterar jag till fullo.
Citera
2010-09-28, 01:12
Medlem
Krehs avatar
Haha, nu när du säger det ... jag blev faktiskt riktigt sur på brorsan när han inte gillade subutex efter att jag låtit honom testa en lina. Riktigt sur ...
Citera
2010-09-28, 03:16
Medlem
BenAsslicks avatar
Haha, nä det låter ju riktigt barnsligt dumt.
Alla är olika, det är väl det mest grundläggande i en människa att kunna respektera detta och inse att det faktum att vi är olika är det som gör vår planet så intressant.

Jag skulle kräkas om vi levde i en värld där alla var precis som jag.
Citera
2010-09-28, 07:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IgorTk
Kul att alla tycker olika

Men har du prövat bra strains, knappt något rus kan ju bero på att du har prövat de svagare sorterna, annars kan du ju pröva ngn utav dom nya rökmixarna, då lär du inte säga att det är knappt något rus alls, men förberedd för en intensiv kort resa

Själv gillar jag Cannabis o Rökmixar för det mesta men lite annat funkar ibland med. Alkohol lagom mängd funkar de med, några bärs är fin fint tycker jag
Jag har väl puffat drygt över 100ggr och testat allt från orange budd nånting till svart afghan, CB intresserar mig inte ett dugg faktiskt. Däremot amfetamin, mephedrone, methylone, oxykodon, morfin, 4-flormetamfetamin och alkohol tycker jag är sjyssta droger för att nämna ett fåtal

Cb känns så jävlia hippie och tonnårsrebellaktigt, sen att blir man ju oerhört inrökt efter ett tag och det är ett stort minus!
Citera
2010-09-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
känns som detta är väldigt typiskt CB-tomtar

.Jag bryr mig inte speciellt mycket, tycker väl mest att det är lite trist om det är nån vän som inte uppskattar samma rus som mig/eller inte får samma rus på samma drog då man inte kan dela det på samma sätt.
När det gäller "CB-tomtar" handlar det väl framförallt inte om att försvara ruset i sig utan att folk predikar om att drogen borde hållas olaglig pga att alla som intar det blir apelsintroll.
Citera
2010-09-28, 12:54
Medlem
Trammiss avatar
Klart man inte tar det personligt men jag tar gärna reda på ifall personen gjorde något fel som kan åtgärdas.
Citera
2010-09-28, 12:56
Medlem
miness avatar
om någon talar illa om tjack går jag ofta till personangrepp, ja
Citera
2010-09-28, 16:58
Medlem
Det tror jag inte att jag skulle göra, men eventuellt. Jag bjuder iofs aldrig folk på droger eftersom jag tröttnat på folks tattarstil att bara vilja ha, så vi har inte mycket att diskutera i drogväg.
Citera
2010-09-29, 00:00
Medlem
hinhales avatar
Man kan ju inte bli sur för en sån sak. Jag kan dock bli sne på grund av inskränkthet/enkelhet. Folk som efter en gång på cannabis (tveklöst min favoritdrog) säger Nä det här gav inget, skitdrog. Inte kände ju jag nåt första 3-4 gångerna heller. hur var det med fjortisfyllorna? Var det inte samma sak där. För inte var det mer än ett kräkmedel i början, tror inte jag träffat någon som tyckte det smakade gott första gångerna man söp sig full.

Stör mig på dumhet, inte på personlig smak.
Senast redigerad av hinhale 2010-09-29 kl. 00:04.
Citera
2010-09-29, 00:39
Medlem
MDMAfags avatar
Folk är olika, bara för att någon inte gillar "min" drog så känner jag mig inte förolämpad.
Citera
2010-09-29, 08:41
Medlem
Det beror väl lite på hur personen framför sin negativa åsikt också. Om man bjuder någon på sin favoritdrog och personen sedan utbrister "Nej, det här suger getpung" så kan man ju bli lite putt. Lite som om man gillar en låt som fan och spelar den för en kompis och han utbrister "Fy fan vilken skitmusik".
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in