2010-05-19, 22:20
Medlem
Tjena.

Nu är det bråttom! Min mamma fyller år den 24e maj och jag hade tänkt att göra en bild med henne som motiv i pärlplattor som födelsedagspresent (säg 35cm x 35cm kanske?).

Men ni som har Perler (själv har jag det men fattar ingenting av det), skulle ni kunna köra in denna bild: http://data.fuskbugg.se/skalman01/-IMG_1080%282%29.jpg och se hur slutresultatet blir? Kommer det bli bra tror du/ni? Kommer det att gå och se att det är hon, eller blir det bara en massa kludd?

Använder mig utav Hama Midi pärlor, om ett fotografi är 35cm x 35cm långt, hur många pärlor är det? Tänkte nämligen lägga en beställning idag på några tusen svarta, vita och gråa pärlor. Det är dom färger som behövs till svartvita foton väl?

Svara så fort du kan!

MVH

EDIT. Lagt en beställning för 719:- kronor nu. 12.000 svarta pärlor, 6.000 vita, 6.000 gråa, 10 stiftplattor och lite andra färger.

Hoppas detta räcker.
Senast redigerad av XxDrag0N-Sl4y3RxX 2010-05-19 kl. 23:11.
Citera
2010-05-19, 22:26
Medlem
julsmutss avatar
Hahah, fan vad sjukt. Jag satt för 10 minuter sen och tänkte exakt samma sak om present till min mamma som fyller i övermorgon!
Citera
2010-05-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julsmuts
Hahah, fan vad sjukt. Jag satt för 10 minuter sen och tänkte exakt samma sak om present till min mamma som fyller i övermorgon!
Trevligt trevligt! Har egna erfarenheter av glada syskon som fått pärlplattor i julklapp, och nu är det morsan som ska få en, fast i födelsedagspresent.

PS. Fyller din mamma år 21 Maj? Jag med. DS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in