Citat:
Ursprungligen postat av Spectramox
Att du blöder när du använder nässpray som en galning är väl självklart!
På nässpraysförpackningarna står rekommenderat antal dagar man max bör använda produkten, och detta ska alltid följas. Överdrivet användande av nässpray ger motsatt effekt, alltså är du inte alls ständigt i "avslut av en förkylning" utan du har helt enkelt bara förstört din nässlemhinna. Pga av ditt spraymissbruk så finns det med all sannolikhet heller ingen koppling till dina tarmblödningar.
Sluta genast med nässprayen, vilket kommer vara skitjobbigt men nödvändigt. Nässlemhinnan kommer återhämta sig så småningom. Sedan inväntar du din koloskopi och svaret därifrån.
På nässpraysförpackningarna står rekommenderat antal dagar man max bör använda produkten, och detta ska alltid följas. Överdrivet användande av nässpray ger motsatt effekt, alltså är du inte alls ständigt i "avslut av en förkylning" utan du har helt enkelt bara förstört din nässlemhinna. Pga av ditt spraymissbruk så finns det med all sannolikhet heller ingen koppling till dina tarmblödningar.
Sluta genast med nässprayen, vilket kommer vara skitjobbigt men nödvändigt. Nässlemhinnan kommer återhämta sig så småningom. Sedan inväntar du din koloskopi och svaret därifrån.
Alltså, jag tycker mig använda Livostinet enligt ordination, 2 sprut i varje hål morgon & kväll, däremot det du kan anklaga mig för är att jag måste får i mig mer nezeril än ordination..faktum är att jag slänger bitpacksedeln varje gång, men jag har använt nezeril i flera flera års tid, men jag har aldrig fått den här effekten med så mycket blod iblandat, det är då fan att nosen ska säga ifrån just vid tillfällen då det kan misstolkas ihop med andra blödningar, annars tiger den, nåja jag snöt mig nu och fann för första gången på 2 dar ingen rödfärg
Allmänt då back to on-topic, du anser att kolopskopin bör gå före före gastroskopi trots allt?
blödningen sitter långt upp på toapapperet ifrån ryggen sätt, det kommer alltså långt upp ifrån..frågan är hur mycket långt är för att det ska krediteras långt, allt slutar väll i magsäcken iaff
då pratar vi långt upp, det finns inga tarmsjukdomar som stämmer anser jag..men jag kan samtidigt informera att mina fräscha dasskorvar har blivit väldigt långa & breda, det är oftast bara 1 per skitning & den får mana kämpa med! denna ljus ljus bruna tingest har en väldigt skum röd bobsled-bane liknande rand som går längst med hela korven har jag nu noterat, alltså ett rött släpsår som om hela den långa tarmen vore en enda stor infekterad för trång slang
..det här kan knappast sluta med medicinering
samt enligt uppgift orsakat enbart dålig till måttlig god sikt över hela Eyjafjallajökull därför tvingas jag göra om rektoskopin nästa vecka då på "klyx" innan istället för "toilax"
för betänk en riktig hypokondriker hade varit så rädd om livet att han svalt stoltheten i att tvinga ta av sig byxorna för att kunna få reda på sanningen, jag valde att tjura & riskera livet framtills nu först