Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-18, 16:01
Medlem
R4xx0rs avatar
Hej!

Har ett väldigt irriterande problem med Windows Media Player. Varje gång jag startar WMP så kommer "Biblioteket" upp med all musik och det och sedan efter 1sek eller något så stängs det och sedan spelas låten/filmen som jag valde.
Någon som vet vad detta beror på?
Sjukt irriterande!

Tack på förhand!
/R
Citera
2010-05-19, 17:02
Medlem
R4xx0rs avatar
Ingen som vet hur man kan lösa detta?
Citera
2010-05-19, 17:11
Medlem
Jag skulle rekomondera att du skaffar iTunes om du bara ska spela musik eller VLC om du även ska spela filmer. WMP är enligt mig underlägset båda av dem.
Citera
2010-05-19, 17:12
Bannlyst
Ett svar som jag själv hatar att få, men: testat att avinstallera det och installera om det? Annars kan du väl bara köra med Winamp eller något?
Citera
2010-05-19, 18:50
Bannlyst
Winamp eller Foobar2000 är bra musikspelare. Itunes? Skämtare där.. När det gäller video så äger MPC alla andra spelare, och det är fakta.
Citera
2010-05-19, 21:08
Medlem
R4xx0rs avatar
Använder helst WMP och inte något annat program. Har dock VLC på datorn om jag skulle tröttna på WMP. Men nu vill jag gärna fixa detta och inte installera något annat program.

Finns det ingen inställning man kan ändra så detta försvinner?
Citera
2010-05-19, 21:12
Medlem
Jonny666s avatar
För mig fungerar mediaspelare alledes ypperligt och man slipper installera andra program, du har inte ett usb minne eller extern disk ikopplad du brukar den vilja dra igång biblioteket, ctrl + 3 funkar ju annars, kör du senaste versionen om inte så uppgradera...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in