Tjena, tyckte det var onödigt att skapa en ny tråd då denna fanns.
Jag ska möjligtvis på intervju på Scania inom snar framtid, 1-3 veckor. Polarn skall försöka styra upp ett jobb.
Nu är det såhär att jag har rökt cannabis 2-3 gånger veckan under sommaren - maj -> nu.
Har redan varit "ren" från cannabis i en vecka nu eftersom jag fick reda på att det mycket möjligt finns jobb åt mig. Vad jag läst och läst överallt så är jag inte ren förnst om 4 veckor ungefär i urinet. (Ska börja springa som en dåre i veckan med, inte bara för att bli ren men detta har jag redan planerat ett tag men inte satt i gång, vill få upp konditionen lite!)
Någon som vet hur drogtestet går till? Står dom och glor med spegel o shit (tvek på denna men man kan aldrig var för säker) och om jag skulle hävda att jag inte kan pissa, verkligen stå på mig så tror ni att jag skulle kunna få göra ett annat prov te.x saliv då jag vet att dessa utförs med?
Har letat och letat men inte hittat någonting, läste på någon blogg om en tjej som fick salivtest. Men det var för ett par år sedan.. Någon med lite färsk info?