• 2
  • 3
2021-03-05, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cryingoutloud
Hade oturen att bli granne med mamma A****e under en kort period och under ett av hennes fylleslag stod hon på min uteplats och berättade om sitt "misstag" att däcka från barnet på balkongen. Det var mellan 20-25 år sedan som det hände, och som hon sa själv så hade hon fått och tagit sitt straff och hennes brott var därmed sonat.

Stämmer att D***d har en yngre bror. M***o höll det på att gå rejält illa för när han tillsammans med två vänner bröt sig in i min lägenhet för att sno ett paket rökt skinka ur kylskåpet. Hundarna släppte in dem, men lät dem inte gå.. så jag hade tre små pojkar som var lite skakiga i benen som hade stängt in sig i mitt kök när jag kom hem. De fick sitta fint och vänta tills farbror blå kom

Fast de här är ju en ren och skär lögn. A*****e har absolut inte haft ihjäl ngt barn de dog I spädbarnsdöd när de var ett år gammalt, tycker fan de är hemskt att man kan hitta på sånt här fan, tänk om hon skulle se de här. Hon skulle ju bryta ihop. Kom med fakta och sluta trolla. Samma de här med skinkan, också en lögn 😂 förstår inte vad man vinner på att hitta på sådana här sjuka saker? Lägg bara ner och skulle uppskatta om du tog bort de här meddelandet.
Citera
2021-03-06, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MkkSberg89
Det går bra vadå då?? Vem är du??? Mikko har körkort och fastjobb. Bor tillsammans med sin flickvän. Brorsan sköter sig också. Tränar och står i.

Vem är du? Låtsas vara ngn helt annan. du tror inte folk tror att de är M****o S*******g?
eller de som är meningen antar ja. vad fan är de med männikor alltså.
av alla namn så kom du på de där.. skratt retande. Men uppskattande att du svarar
på sådana idioter som bara kastar ur sig saker.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in