2004-04-06, 04:20
Medlem
Seldars avatar
Är att när man än tittar in får man sig alltid dels tankeställare över hur olika vi är. Och man får alltid skratta. Har varit in och ur under några år och det är alltid likadant. Om ett gott skratt förlänger liver så tycker jag alla borde "hänga" på flashback.
Citera
2004-04-06, 10:00
Medlem
THEIDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seldar
Är att när man än tittar in får man sig alltid dels tankeställare över hur olika vi är. Och man får alltid skratta. Har varit in och ur under några år och det är alltid likadant. Om ett gott skratt förlänger liver så tycker jag alla borde "hänga" på flashback.

Jo.. Fast ibland blir det lite sorgligt när man ser användare som sitter kl. 22.00 på en FREDAGSKVÄLL och diskuterar om det verkligen är sant att man kan lura kaffeautomaten på jobbet.

Nu ska jag erkänna att jag också suttit uppe en del kvällar.. Men det är bara ett bevis på att jag sticker härifrån inom en snar framtid. Tänk att spendera ett antal timmar om dan i ett forum som inte har någon egentlig mening förutom att vara en slags community för psykfall. Det, om något, är en fingervisning om att skaffa sig ett liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in