2010-05-17, 11:00
Medlem
SurTrollets avatar
Innan alla blir arga så har jag faktiskt pm´at de aktuella moderatorerna men mitt "intelligenta" val av nick kanske fått dem att bortse mina frågor?
Iaf så var det till dessa och såhär var det skrivet:

Himmler! ; Psychopatic:
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Förra fredagen (2010-05-07) så raderades en tråd i övriga droger som rasz94 startade och som var rena 1,06-kalaset och flertalet av dessa användare blev rapporterade såg jag men varför har ingen av dessa varnats alt blivit avstängda?

Var det pga att han var minderårig och blev avstängd och således inte är medlem längre?
Jag undrar fortfarande om "anonymitetsskyddet" försvinner om man blir bannad?

Sen vidare så försvann en tråd i RYS igår där ett paket köttbullar skulle skänkas bort och där jag länkade till trådstartarens eventuella uppsåt:
Citat:
Ursprungligen postat av fontanellmannen
https://www.flashback.org/t1196643

Hoppas köttbullarna smakar väl!

Tack förresten till fittan som försökte paja.
https://www.flashback.org/t1195770

Varför togs den tråden bort från RYS? för skulle det inte vara bra för "mottagaren" att kunna läsa vad som framkommit?
Jag var "fittan" som försökte paja btw och jag frågade även här via pm till de berörda moderatorerna:

TTK ; BigFatCone
Citat:
Varför tog ni bort tråden #Köttbullar skänkes, ska inte den som tog emot dem få en chans att läsa varningarna eller?
Hade det inte varit bättre att bara låsa den tråden?
Senast redigerad av SurTrollet 2010-05-17 kl. 11:05.
Citera
2010-05-17, 11:35
Medlem
BePositives avatar
Och hur länge har du väntat på svar? moderatorerna sitter inte online 24/7 och kan svara på PMs.
Citera
2010-05-17, 13:08
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Och hur länge har du väntat på svar? moderatorerna sitter inte online 24/7 och kan svara på PMs.
En vecka, räcker det?
Iofs så gäller det inte RYS-tråden men jag tänkte att jag slänger med den i tråden iaf...

Edit;
Känns rätt typiskt att en annan moderator kommer in och ställer massa motfrågor/ifrågasätter istället för att komma med något konstruktivt!
Senast redigerad av SurTrollet 2010-05-17 kl. 13:14.
Citera
2010-05-17, 17:38
Medlem
BePositives avatar
Citat:
En vecka, räcker det?
Iofs så gäller det inte RYS-tråden men jag tänkte att jag slänger med den i tråden iaf...

Edit;
Känns rätt typiskt att en annan moderator kommer in och ställer massa motfrågor/ifrågasätter istället för att komma med något konstruktivt!

Dom kanske är uppe för omröstning och det kan ta ett tag innan omröstningen blir verkställd.

Svaret på varför han är bannlyst https://www.flashback.org/sp22952956

1.06 gäller även fast man är bannlyst.

Angående tråden i RYS får du vänta svar ifrån TTK, BigFatCone.
Senast redigerad av BePositive 2010-05-17 kl. 17:41.
Citera
2010-05-17, 18:12
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Dom kanske är uppe för omröstning och det kan ta ett tag innan omröstningen blir verkställd.

Svaret på varför han är bannlyst https://www.flashback.org/sp22952956

1.06 gäller även fast man är bannlyst.

Angående tråden i RYS får du vänta svar ifrån TTK, BigFatCone.
Ok, det var bättre för det var det jag undrade om (bland annat).

Sen att han blev bannad har jag inget att säga om då han var minderårig utan det var så att många länkade hit & dit och kopplade ihop personen med andra konton på andra ställen och detta (hitintills) utan repressalier.
Citera
2010-05-17, 20:34
Bannlyst
Lite OT men väntar också på svar från en moderator. PM:ade 'Ett Hund' med en fråga för typ 5 dagar sedan och fortfarande inget svar
Citera
2010-05-17, 20:48
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Lite OT men väntar också på svar från en moderator. PM:ade 'Ett Hund' med en fråga för typ 5 dagar sedan och fortfarande inget svar

OT som sagt.
Lättast vore att du bara skriver ett PM igen, jag svarar alltid på PM men har inte varit särskilt aktiv den senaste veckan så det glömdes bort.

Har svarat nu.
Citera
2010-05-17, 20:48
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Fattar inte riktigt varför folk skall ha så bråttom med svar. När jag PMar en mod, så är jag inställd på att det kan ta lite tid. Och får jag svar inom samma eller nästa dag så är det bara en positiv överraskning.

Mitt råd till er alla är att: Take it chill!
Citera
2010-05-17, 23:03
Medlem
TTKs avatar
Jag fick ditt pm igår kväll, faktiskt fortfarande i skrivande stund mindre än 24 timmar sen du skickade det.

Varför jag inte svarat är för att jag helt enkelt haft annat att göra. Motivering av tidigare gjorda moderatorsårgärder är något som får ligga på sparlåga till förmån för att beta av nytillkomna regelbrott när jag har ont om tid.
Citera
2010-05-17, 23:58
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TTK
Jag fick ditt pm igår kväll, faktiskt fortfarande i skrivande stund mindre än 24 timmar sen du skickade det.

Varför jag inte svarat är för att jag helt enkelt haft annat att göra. Motivering av tidigare gjorda moderatorsårgärder är något som får ligga på sparlåga till förmån för att beta av nytillkomna regelbrott när jag har ont om tid.
Men du hade tid att påpeka/ursäkta uteblivet pm? det var ju inte ens det som det handlade om....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in