2010-06-16, 01:00
Medlem
Kewks avatar
Ser ju onekligen intressant ut
Citera
2010-06-16, 19:51
Medlem
dharmabumps avatar
Hm, fått hem ett prov men är osäker på effekten. Är kanske alltför inrökt på 250. Får se hur det funkar närmaste dagarna.
Citera
2010-06-16, 20:11
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michel Myers
Verkar verkligen lovande. Hoppas någon svensk pålitlig sida börjar sälja detta snart

Så klart dom kommer, det dom är till för. Blåsa oss på veckopengen med lovord om bättre tider.
Citera
2010-06-16, 23:19
Medlem
dharmabumps avatar
Juryn var ute och lunchade och bestämde sig för en starkare mix. Visst, prylen funkar. Om det ska efterträda "the mighty 018" återstår att se.

Fint påslag liksom senare batcher 250. Sen samma snabba dykning. Så långt typiska cannabinoidvibbar. Inga knäppa biverkningar. Men still early days med det här preparatet. Återkommer.
Citera
2010-06-17, 22:48
Medlem
Inte-Igens avatar
Hur går det?
Citera
2010-06-19, 20:05
Medlem
sprututs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dharmabump
Juryn var ute och lunchade och bestämde sig för en starkare mix. Visst, prylen funkar. Om det ska efterträda "the mighty 018" återstår att se.

Fint påslag liksom senare batcher 250. Sen samma snabba dykning. Så långt typiska cannabinoidvibbar. Inga knäppa biverkningar. Men still early days med det här preparatet. Återkommer.
Kan du ge oss någon uppdatering?
Citera
2010-06-21, 15:31
Medlem
dharmabumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprutut
Kan du ge oss någon uppdatering?

Inte värst mycket. Första intryck håller i sig. Någorlunda påslag, dyker snabbt. Kan ju vara en dålig batch. Sett rekommendationen 1g e4 per 40 g rökmaterial. Låter tveksamt, minst sagt.
Citera
2010-06-21, 17:47
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Inte värst mycket. Första intryck håller i sig. Någorlunda påslag, dyker snabbt. Kan ju vara en dålig batch. Sett rekommendationen 1g e4 per 40 g rökmaterial. Låter tveksamt, minst sagt.

Jag har med läst 1:40, tråkigt om den inte är så bra som det snackats om...
Citera
2010-06-23, 00:16
Medlem
dharmabumps avatar
Har mer på ingång. Kan ju vara så att man måste röka in sig på prylen. Tyckte 250 var tunt efter lång vana med 018. Men 250 växte till sig. Får se hur det blir med det här.
Citera
2010-06-23, 21:31
Medlem
dharmabumps avatar
Pulvret jag får är beigt, en del löser inte upp sig i aceton. Orenat? Bankat? Fan vet.

Mitt är från SIW, rekommenderar inga köp därifrån i nuläget. Antagligen tillverkaren som inte fått snits på prylen. Fast vad vet jag? Ett g per tio g röka och det funkar någorlunda, men otrevligt. Kemisk, konstlad känsla.

HTH.
Citera
2010-07-26, 17:04
Medlem
Citat:
Pulvret jag får är beigt, en del löser inte upp sig i aceton. Orenat? Bankat? Fan vet.

Mitt är från SIW, rekommenderar inga köp därifrån i nuläget. Antagligen tillverkaren som inte fått snits på prylen. Fast vad vet jag? Ett g per tio g röka och det funkar någorlunda, men otrevligt. Kemisk, konstlad känsla.

HTH.

mitt är helt vitt.
Citera
2010-07-26, 18:00
Medlem
Psychoramas avatar
är inte E4 JWH019?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto