2010-05-16, 20:19
Medlem
För cirka en månad sen så fick jag ett epileptiskt anfall och fick tegretol utskriver på resept som jag ska ta 200mg på morgonen och 400mg på kvällen, är det några problem att röka lite gräs tror ni?:>
Svara gärna snarast
mvh Ziooon
Citera
2010-05-16, 20:35
Bannlyst
allt går att blanda med röka
Citera
2010-05-16, 20:37
Medlem
Jo det var det jag tänkte ville bara säkerhets kolla så det inte förstörde medicineringen eller något liknande?
Citera
2010-05-16, 20:38
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziooon
Jo det var det jag tänkte ville bara säkerhets kolla så det inte förstörde medicineringen eller något liknande?
Nejdå.
Citera
2010-05-16, 20:40
Medlem
Okey, jag tänkte också fråga en sak som jag bara är lite nyfiken på, kan man sälja dessa tabletter till tramadol torskar ifall de motverkar Epilepsi?
För som jag fattade det när jag googlade runt förut (minns inte var jag läste det) så stod det att det ändast hjälpte om man tog det regelbundet och inte om man enbart tog de vid enstaka tillfällen
Senast redigerad av Ziooon 2010-05-16 kl. 20:45.
Citera
2010-05-16, 20:44
Bannlyst
Citat:
Okey, jag tänkte också fråga en sak som jag bara är lite nyfiken på, kan man sälja dessa tabletter till tramadol torskar ifall de motverkar Epilepsi?

mmh kanske till fjortisar eller någon i den åldersgruppen
Citera
2010-05-16, 21:23
Medlem
Jag fick diagnosen EP för ca 6-7 mån sen och tar 800 mg om dan.

Efter detta så har jag tagit extasy (köpte 20 st) tjack (varje helg+dagar), ladd (10-20 gånger) osv.

röker brunt och weed dagligen... lungt !!!!

rök på och må bra!
Citera
2010-05-16, 21:46
Medlem
Haha, Okey låter fint:>, tack för så pass snabba svar!
Citera
2010-05-16, 22:17
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
För som jag fattade det när jag googlade runt förut (minns inte var jag läste det) så stod det att det ändast hjälpte om man tog det regelbundet och inte om man enbart tog de vid enstaka tillfällen

Dessa skitpiller ska bara ätas av de som de ordinerats åt då de har bieffekter som få andra mediciner.
Alla får de inte som tur är. Jag fick tegretol utskrivet i hög dos, tog ca 3 veckor sen var jag helt förstörd av dessa piller och fick byta medicin direkt. Biverkingarna kom direkt men jag fick de lugnande orden att de skulle avta vilket de inte gjorde, raka motsatsen.
Vill även tilläga att de inte är kramplösande som tex stesolid.

Och ja, cannabis går alldeles utmärkt att röka till tegretol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in