• 1
  • 2
2010-05-17, 17:53
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
kindofkinky

Bara för att du kör 4-5dagar/v behöver det inte betyda att du gör rätt. Det handlar så mycket om kost, träningsupplägg och sömn. Dessutom beror det på teknik, intensitet och utförande på gymmet.
Helt rätt. Jag har alltid kört 2 överkroppspass i veckan plus ett benpass vilket har gett utomstående resultat
Citera
2010-05-17, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kindofkinky
Är det bara jag som tycker att det inte händer något efter allt slit på gymmet?
Jag kör fyra till fem dagar i veckan och rätt hårt. Äter hyfsat (lite slarv förekommer). Visst har jag märkt resultat efter dessa 3,5 år som jag kört, men det skumma är att jag tycker brösten inte blir större? Kör alla grupper regelbundet. Många säger att dom ser att jag tränar och tycker det börjar se bra ut och jag får mkt bra pump på gymmet. Men nästa dag om man drar och badar tex,tycker jag att jag nästan ser ut som vem som helst. jag märker på armar och ben men inte brösten. Dessutom står jag kvar på samma vikt trots att musklerna har kommit fram. Hur kan det vara så?

Den lilla biten jag fetmarkerat spelar större roll än du verkar tro, se till att fixa den. Sen variera bröstövningarna mycket, hade själv väldigt svårt att få bättre bröst och började istället variera mer med hantelpress och bänkpressmaskin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in