2010-05-16, 03:13
Medlem
vodoos avatar
hur mycket är folk villiga att betala för pulvertram (99.9% tramadolhydroklorid) per gram nu för tiden??

om en tjänst likt WT dyker upp.. vad tycker folk att ett bra pris på 1g/5g och 10g tram kan är?
och är folk villiga att använda andra betaltjänster än banköverföring? (sålänge det är anonymt för båda parter)

hade vatt tacksam på lite synpunkter och tips kring det hela..
samt tips på saker/tjänster som är bra att implementera redan från början.. orderstatus osv ja ni fattar..

observera INGA PM..
Citera
2010-05-16, 03:19
Medlem
vodoos avatar
de flesta fattar nog men för att förtydliga för de som inte kan 1g = 1karta (100mg 10st)
Citera
2010-05-16, 03:26
Medlem
SMD FBs avatar
Enligt mig är det dumt att sälja pulver då det är narkotikaklassat vilket inte piller <400mg är. Så jag skulle köpa pulver när det finns samma ämne att köpa i pillerform som innebär mycket lägre straff.
Hur som helst så skulle jag inte köpa tramadol över huvud taget.
Citera
2010-05-16, 03:31
Medlem
vodoos avatar
jojo det är klassat men vissa kan inte få tag på det alls och då är internet ett alternativ...
sen kan det aldrig bli några problem för köparen om betalningen går anonymt till och kundregister inte existerar.. sen kan det va ett plus för många att det skickas inrikes så man slipper tullproblem och husrannsakan..
Citera
2010-05-16, 12:24
Medlem
TheTruthFairys avatar
Vet inte, var inte WTs 67,5kr/g ett ganska lagom pris? Över 100kr grammet betalar jag icke, då är det bättre att fixa tyngre, prisvärdare grejer.
Citera
2010-05-16, 14:25
Medlem
naganof2s avatar
jag tror att det finns ett intresse för en sådan butik , och priset ja 70-100kr grammet är väl dugligt och bulkpriser(mer=billigare) är ju en bra möjlighet såklart .

och betalnings sätt så är det bevisat att svenskt konto är det bästa om du vill ha så många kunder som möjligt , det är väldigt många som inte vill/litar på andra betalnings sätt.

leverans sätt och tracking nummer och sånt är överflödigt bara butiken är känd för snabb leverans så spelar det andra ingen roll .
Citera
2010-05-16, 22:56
Bannlyst
Intresse finns givetvis. Säkerligen stort sådant också.

Prismässigt så anser jag att WT hade lagom priser. Max 80:- per gram.
Citera
2010-05-16, 23:12
Medlem
FierceViolets avatar
80kr/g låter mycket vettigt och tror även många skulle visa intresse
Citera
2010-05-17, 19:18
Medlem
vodoos avatar
@naganof2:
menade inte trackingnummer utan statusuppdatering på sidan så folk slipper mejla "har paketet skickats än" osv.. dvs, orderstatus helt enkelt

trackingnummer betyder att man måste skicka paketet rek vilket betyder att man måste legitimera sig, så det går fetebort..

så 80kr/g är ett vettigt pris? någon mer som känner för input?
hur sköter man rabatten vid större mängder? hur är den procentuella reduceringen?
tänkte på dessa mängder:
5g, 10g, 20g, 35g, 50g

någon som har förslag?
Citera
2010-05-17, 19:32
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vodoo
@naganof2:
menade inte trackingnummer utan statusuppdatering på sidan så folk slipper mejla "har paketet skickats än" osv.. dvs, orderstatus helt enkelt

trackingnummer betyder att man måste skicka paketet rek vilket betyder att man måste legitimera sig, så det går fetebort..

så 80kr/g är ett vettigt pris? någon mer som känner för input?
hur sköter man rabatten vid större mängder? hur är den procentuella reduceringen?
tänkte på dessa mängder:
5g, 10g, 20g, 35g, 50g

någon som har förslag?

Snodde du åt dig hela WT's lager från polisförrådet?

80kr/g låter som ett bra pris i mina öron. Ingen aning om prisstrukturen då jag inte vet vad det kostar i första led osv. Kanske följande?

5g för 400(80kr/g)
10g för 750(75kr/g)
20g för 1400(70kr/g)
35g för 2275(65kr/g)
50g för 3000(60kr/g)

Betalningsmetoden ska nog vara den säkraste möjligt om man kollar på hur hårt dom slog mot WT.
Citera
2010-05-17, 19:38
Medlem
petters avatar
Javisst, jag kan ge input.
"..finns det intresse fortfarande?"
Liknande frågeställning: "Är himlen blå?"

Men mer on topic så.. rabatt höftar ni på ett ungefär.

Mer seriöst så tycker jag att alla internetapotek ska sälja något som kan stämma överens prismässigt med de riktiga varornas pris. T.ex rep för 1kr/1cm. Sedan har alla kunder i registret köpt rep. Alla kunder kan skylla på det och säljaren kan skylla ifrån sig på repen.
Citera
2010-05-17, 21:38
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Snodde du åt dig hela WT's lager från polisförrådet?

80kr/g låter som ett bra pris i mina öron. Ingen aning om prisstrukturen då jag inte vet vad det kostar i första led osv. Kanske följande?

5g för 400(80kr/g)
10g för 750(75kr/g)
20g för 1400(70kr/g)
35g för 2275(65kr/g)
50g för 3000(60kr/g)

Betalningsmetoden ska nog vara den säkraste möjligt om man kollar på hur hårt dom slog mot WT.
Haha, narkotika destrueras efter 6 månader har jag för mig så då har han legat och tryckt på det ett bra tag.

Ett litet tips är att sälja 9,5g för att inte precis trampa över tröskeln till narkotikabrott för köparen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in