2010-05-15, 19:17
Medlem
filmtokigs avatar
vill slippa fylla i användarnamn och e-post adress på sidor jag nyss vart inne på.
det bara försvann, hur får jag tillbaka detta?

kör win7
Citera
2010-05-15, 19:51
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Browser?
Citera
2010-05-15, 21:36
Medlem
filmtokigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Browser?

ie
Citera
2010-05-16, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filmtokig
vill slippa fylla i användarnamn och e-post adress på sidor jag nyss vart inne på.
det bara försvann, hur får jag tillbaka detta?

kör win7

Kontrollera att inställningarna är korrekta enligt
http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows7/Fill-in-website-forms-and-passwords-automatically

Om tidigare lagrade lösenord och användarnamn försvunnit så beror det troligtvis på att någon användare av datorn valt att rensa det som tidigare lagrats, alternativt att du valt att återställa Internet Explorer till standardinställningarna eller någon annan anledning. Du måste troligtvis fylla i uppgifterna på nytt, men är inställningarna korrekta enligt länken ovan så ska dessa uppgifter sparas i webbformulär.
Citera
2010-05-20, 02:19
Medlem
filmtokigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerWilco
Kontrollera att inställningarna är korrekta enligt
http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows7/Fill-in-website-forms-and-passwords-automatically

Om tidigare lagrade lösenord och användarnamn försvunnit så beror det troligtvis på att någon användare av datorn valt att rensa det som tidigare lagrats, alternativt att du valt att återställa Internet Explorer till standardinställningarna eller någon annan anledning. Du måste troligtvis fylla i uppgifterna på nytt, men är inställningarna korrekta enligt länken ovan så ska dessa uppgifter sparas i webbformulär.

japp.. tack det funkar nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in