2010-05-14, 22:10
Medlem
Som topic lyder, kan fittsaft se ut som sperma? Har precis haft samlag med min flickvän och gjorde upptäckten att hennes kön utsöndrade något "spermaliknande" vid upphetsning... Har aldrig varit med om det förut och detta gör mig lite orolig då vi inte haft sex på 2 veckor (har varit på semester utan henne)... Så, kan fittsafter få en spermaliknande färg eller är det en otrohetsaffär på g?
Citera
2010-05-14, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bobbie_zap
Som topic lyder, kan fittsaft se ut som sperma? Har precis haft samlag med min flickvän och gjorde upptäckten att hennes kön utsöndrade något "spermaliknande" vid upphetsning... Har aldrig varit med om det förut och detta gör mig lite orolig då vi inte haft sex på 2 veckor (har varit på semester utan henne)... Så, kan fittsafter få en spermaliknande färg eller är det en otrohetsaffär på g?
Har varit med om exakt samma sak och jag tror inte hon precis hade knullat med någon annan

Oroa dej inte över sånt...
Citera
2010-05-14, 22:33
Medlem
Marskattans avatar
Hon har nog bara ägglossning
Citera
2010-05-14, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marskattan
Hon har nog bara ägglossning

Ägglossning, inte fan ser det ut som om mina safter ser ut som sperma när jag har ägglossning.
Citera
2010-05-14, 22:50
Medlem
Ettan^s avatar
Vissa tjejer utsöndrar ett ganska tjockt sekret när de är riktigt kåta, som kan misstas för sperma om man har dålig koll eller är oerfaren. Det är helt normalt, om än ofräscht. Räkna inte med en avslutande avsugning.

Så du kan vara lugn.
Citera
2010-05-14, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Freshbacken
Kan ni inte svara på frågan istället att spamma sönder hela jävla tråden?

Ont,
Nej, fittsaft ser inte ut som sperma.
Men hållkäften eller visa en länk med källa till ditt påstående !

Jag vet att det kan se ut som om tjejen har något spermaliknande i fittan men kolla din tjej om du har någon, typ tre timmar efter du sprutat i henne så ska du se att inte fins något vitt som liknar spema där !
Citera
2010-05-14, 23:04
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbie_zap
Tjejer kan ha små flytningar som kan se lite vitt ut. Men lite oroväckande skulle det vara om man fick spermaliknande klägg på ballen när man knullade sin tjej.

Frågan är, hur mycket kan vi lita på vår tjej egentligen?
Citera
2010-05-14, 23:30
Medlem
SoTireds avatar
Fittsaft övergår till fittsmör ibland (majonäsliknande smet). Det har väl med hormoner, pH-värden och sånt att göra. Men jag är skeptisk, tror det är smygklamydia eller falsk gonorré som bruden fått av någon snubbe som hon träffar vid sidan om.
Citera
2010-05-14, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Kan vara så. Men man vet ju inte säkert.

Hur ser egentligen gammal sperma ut när den varit i fittan ett tag kan man undra?
Jävla kids, ni är ju helt puckade i pannan hela bunten. Kvinnan i fråga har sin normala slid sekret (flytning) vilket både kan och är som regel ljus/vitaktig där även konsistensen kan variera beroende på surhet/bakterieflora för dagen i speldosan. Sperma blir efter en stund (halv timme, el kortare) genomskinlig och lättflytande. Om kvinnan i fråga har en infektion inne i slidan (svamp) kan även sekretet bli illaluktande då det följer med döda bakterier i hennes slidsekret. Detta slidsekret produceras kontinuenligt och är kvinnans räddning från att bakterier skall börja föröka sig ohämmat inne i slidgången. Således ett naturligt tillstånd och inget att oroa sig över.
Citera
2010-05-14, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av warinworld
Jävla kids, ni är ju helt puckade i pannan hela bunten. Kvinnan i fråga har sin normala slid sekret (flytning) vilket både kan och är som regel ljus/vitaktig där även konsistensen kan variera beroende på surhet/bakterieflora för dagen i speldosan. Sperma blir efter en stund (halv timme, el kortare) genomskinlig och lättflytande. Om kvinnan i fråga har en infektion inne i slidan (svamp) kan även sekretet bli illaluktande då det följer med döda bakterier i hennes slidsekret. Detta slidsekret produceras kontinuenligt och är kvinnans räddning från att bakterier skall börja föröka sig ohämmat inne i slidgången. Således ett naturligt tillstånd och inget att oroa sig över.

Jag är läkarstudent och kan instämma på att detta är korrekt.
Citera
2010-05-14, 23:52
Medlem
Jaha, nu skärper vi till oss.
Jag har raderat en massa OT och tillsägelser har delats ut.
//Moderator
Citera
2010-05-15, 00:07
Medlem
TheBunks avatar
Hm, var typ 5-6 år sen, träffade en kk under nåt halvår. Märkte 2-3 gånger när vi hade sex att hon hade just det som du nämnde. Såg ut som kletig sperma när jag satte på henne. Jag påtalade det och kommer inte ihåg exakt men hon sa att det var nån infektion hon kan få, typ urinvägsinfektion eller nåt. Hon sa att hon bara brukade få det när hon har haft sex med någon ny men att hon inte varit med nån annan än mig. Jag brydde mig inte nämnvärt då det bara var sex för mig, men hursomhelst kom det fram nån vecka eller två senare att hon faktiskt hade haft ett one night stand från krogen.

Så ja, jag skulle oroa mig om jag var du.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in