2010-05-14, 22:53
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genzil
ingen av nån bor i lägenheten

Nehe? vafan gjjorde en 22årong och en 50 åring där?
Citera
2010-05-14, 22:54
Medlem
genzils avatar
fest, drama..fylle folk
Citera
2010-05-14, 22:56
Medlem
numspa1s avatar
Åkte precis förbi där och när jag passerade kom det en man gåendes mot en parkerad bil med en sådan där "självlysande" jacka på sig så som tex vägarbetare har med något som såg ut som en portfölj i handen. När jag vände borta vid Löfbergs Lila Arenas parkering och passerade husen igen så ser jag samma man gå in i portgång 73b. Hurvida han har något med polisväsendet att göra låter jag vara osagt. Det stod inte POLIS på hans jacka iaf. Det var heller ingen polisbil han gick mot.

Ser det dock inte som en omöjlighet att han kan ha varit polis med tanke på jackan och portföljen och det faktum att klockan var 22.50 en fredgaskväll..
Citera
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Sen när festar ungdomar med gamlingar? harj ag missat något?
Citera
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Färjestad
Hur vet du det?

För övrigt känns det ganska konstigt att en man född 88 som kanske bor ensam har 4 gäster över en fredagkväll.

Snarare borde någon av de födda på 60-talet vara en ensamstående förälder, som då haft gäster över. Om mannen född 88 är intressant alltså.

Han kanske hade fest eller så. Inte alls konstigt att ha 4 personer över en fredagskväll.
Citera
2010-05-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Han kanske hade fest eller så. Inte alls konstigt att ha 4 personer över en fredagskväll.

Åldern på en av hans gäster är då ganska iögonfallande. Som tidigare sagt är det väl inte jättevanligt att man som 22-åring bjuder hem 50-taggare?
Citera
2010-05-14, 23:03
Medlem
genzils avatar
suck..de e en liten "stad"...fylle folk som hänger på lokal pubar här..ålder spelar ingen roll..alla super me alla
Citera
2010-05-14, 23:10
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genzil
suck..de e en liten "stad"...fylle folk som hänger på lokal pubar här..ålder spelar ingen roll..alla super me alla

lol, sveriges 18e största stad.

Vet att det finns en liten krog i färjestad, där bruakr det hänga allt från unga till gamla iofs
Citera
2010-05-14, 23:14
Medlem
genzils avatar
japp, de finns en lokal pizzeria här..samt en på rud som ligger nära..där hänger folket löst
Citera
2010-05-14, 23:16
Medlem
genzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av numspa1
Åkte precis förbi där och när jag passerade kom det en man gåendes mot en parkerad bil med en sådan där "självlysande" jacka på sig så som tex vägarbetare har med något som såg ut som en portfölj i handen. När jag vände borta vid Löfbergs Lila Arenas parkering och passerade husen igen så ser jag samma man gå in i portgång 73b. Hurvida han har något med polisväsendet att göra låter jag vara osagt. Det stod inte POLIS på hans jacka iaf. Det var heller ingen polisbil han gick mot.

Ser det dock inte som en omöjlighet att han kan ha varit polis med tanke på jackan och portföljen och det faktum att klockan var 22.50 en fredgaskväll..

troligtvis såg du en tekniker som kollar brottsplatsen kanske lol
Polisen har spärrat av lägenheten för en teknisk undersökning.
Citera
2010-05-14, 23:17
Medlem
Är det klart vilken uppgång det skedde i, och vet någon mer om de inblandade och vad som hänt? Kniv i ryggen=avliden har jag snappat, men mer då?
Citera
2010-05-14, 23:19
Medlem
genzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caas
Är det klart vilken uppgång det skedde i, och vet någon mer om de inblandade och vad som hänt? Kniv i ryggen=avliden har jag snappat, men mer då?

jaaa 73 a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in