2010-05-14, 17:50
Medlem
mx2s avatar
Tjenixen....

Laddade hem gamla strategispelet Gangsters igår, har försökt leta upp det att köpa någonstans, men inte hittat någonstans. Nåväl, fick hem det igår. Började spela lite, allting frid och fröjd.... Idag när jag skulle sätta igång det igen, så var allting i väldigt konstigafärger.. Neongrönt bland annat och vissa andra färger... Allting funkade fint igår och såg ut som det skulle... Det är bara i spelet detta sker, inte ute i windows eller någon annanstans.. Någon vänlig själ som vet vad felet är och kanske främst hur jag löser det?? Allting funkade ju som det skulle igår...
Citera
2010-05-22, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mx2
Tjenixen....

Laddade hem gamla strategispelet Gangsters igår, har försökt leta upp det att köpa någonstans, men inte hittat någonstans. Nåväl, fick hem det igår. Började spela lite, allting frid och fröjd.... Idag när jag skulle sätta igång det igen, så var allting i väldigt konstigafärger.. Neongrönt bland annat och vissa andra färger... Allting funkade fint igår och såg ut som det skulle... Det är bara i spelet detta sker, inte ute i windows eller någon annanstans.. Någon vänlig själ som vet vad felet är och kanske främst hur jag löser det?? Allting funkade ju som det skulle igår...
Samma sak händer mig när jag nördar Starcraft (1998) tillsammans med Windows 7.
Citera
2010-05-22, 16:16
Medlem
prövat med att köra spelet i 256 färger?
Citera
2010-05-23, 13:25
Medlem
brezjnevs avatar
Kan ju alltid pröva att köra det i kompabilitetsläge med XP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in