2004-04-05, 01:04
Medlem
Ja, vore det inte enkelt om ni alla gjorde det? Eftersom jag ofta trycker på "New Posts" visas inte vilka som modererar i just det forumet en intressant tråd ligger i. Så jag skulle bli glad om ni alla lägger in en text som visar det bara Tack på förhand.
Citera
2004-04-05, 13:13
Medlem
Pellenezs avatar
Ska fundera på det....men det betyder ju att jag får slänga bort allt annat godis jag har i signaturen...
Citera
2004-04-05, 14:16
Medlem
LadyTieras avatar
Längs ner står det alltid vem som modererar forumet man är inne i, och sedan finns det en sammanfattning på "forum leaders" längs ner på framsidan
Citera
2004-04-05, 14:46
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Jag kan inte låta bli att citera vår käre Hyland som har en helt annan syn på det här med moddsens signaturer.

Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Bara jag som inte förstår varför vissa moderatorer har det skrifvet att de är just moderatorer i sina signaturer? Ni befinner er just nu på Flashback så vi vet att ni är moderatorer. Visserligen en otroligt töntig sak att irritera sig på, men jag har inget kvinnfolk i närheten för tillfället så då får ni drabbas av det istället.

http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=467777&postcount=1

Personligen tycker jag nog ändå med Combat84 i den här frågan även om jag inte ser det som någon stor fråga.
Citera
2004-04-05, 14:48
Medlem
Nej jag tycker inte heller det var en jätteviktig grej, mer bara förslag. Men flashbackforumet är väll till för förslag till förbättring osv ?
Citera
2004-04-05, 14:52
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combat84
Nej jag tycker inte heller det var en jätteviktig grej, mer bara förslag. Men flashbackforumet är väll till för förslag till förbättring osv ?
Absolut! Mitt inlägg var inte menat att föringa ditt förslag! Sorry!
Citera
2004-04-05, 14:55
Bannlyst
en annan sak som skulle vara kul, är att det skulle kunna finnas någon "status" grejj bredvid "moderator", hur många personen har varnat, hur många utav dem som blivit varnade blivit bannade osv.. lite som en dödsruna..
Citera
2004-04-05, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Absolut! Mitt inlägg var inte menat att föringa ditt förslag! Sorry!

Jag tog aldrig illa upp
Citera
2004-04-05, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
en annan sak som skulle vara kul, är att det skulle kunna finnas någon "status" grejj bredvid "moderator", hur många personen har varnat, hur många utav dem som blivit varnade blivit bannade osv.. lite som en dödsruna..

Då skulle du stå med 3ggr eller nåt liknande va
Nej men det skulle kanske ge dåliga vibbar ibland med en "im'evil" counter vem vet
Citera
2004-04-05, 15:02
Bannlyst
Citat:
Då skulle du stå med 3ggr eller nåt liknande va
Nej men det skulle kanske ge dåliga vibbar ibland med en "im'evil" counter vem vet
Nä snarare "så här duktig är jag" visning tycker jag det är..
Sen så är det bra för oss användare att bli påminda om vilka moderatorer/forum man ska akta sig i.. Jag vill helst inte bli omnämnd, men det kan ju stå hur många som blivit varnade., inte vilka,,
Citera
2004-04-05, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
Nä snarare "så här duktig är jag" visning tycker jag det är..
Sen så är det bra för oss användare att bli påminda om vilka moderatorer/forum man ska akta sig i.. Jag vill helst inte bli omnämnd, men det kan ju stå hur många som blivit varnade., inte vilka,,

Man lär sig vilka forum man bör passa sig för
Citera
2004-04-05, 15:26
Bannlyst
Citat:
Man lär sig vilka forum man bör passa sig för
jo det såklart, men om man som jag har dåligt minne o glömmer ibland av i vilket forum jag är inne, så är det till en klar fördel..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in