Satt idag och slösurfade på min favoritsida, gta-wikia, och såg reklam för nån sån där jävla röntgengrej från Jamba eller nåt annat tvivelaktigt företag. Har även sett rekalm för liknande elände på tv när man varit korkad nog att se på MTV. I TV-reklamen håller dom den dessutom mot olika kroppsdelar, käken och handen om jag inte missminner mig. På den jag såg på hemsidan så är det bara en tjej i underkläder som syns.
Innan min fråga vill jag göra alla uppmärksamma på att jag inte tror på tjänsten och inte heller har införskaffat den.
Jag undrar helt enkelt hur grejen funkar? Är det bara en förinspelad snutt där man kan välja olika kroppsdelar eller kör den bara nåt random och sen får man placera mobilen mot den kroppsdel om råkar visas?
Hittade inget när jag sökte runt här å FB. Så, alla ni som blivit pålurade det här av Jamba, förklara hur det funkar!
Senast redigerad av Vattenspann 2010-05-14 kl. 00:10.
Jag har för mig att det är något riktigt fult. Att man ska hålla mobilkameran still några sekunder och sedan dyker det upp någon lite snedplacerad tecknad bild på en bikiniklädd kvinnokropp under huvudet. Tror jag såg det på vakna med the voice.
Men jag kan ha fel
Hittade den här videon som mer eller mindre förklarar eländet. Alltså en inlagd bild som rör sig när man tiltar telefonen. Jävla dynga med andra ord. Och det känns som att jag slog ihjäl min egen tråd nu eftersom jag inte tänkte på att kolla youtube först :/
Tydligen, hur skrämmande det än må vara. Och dyrt utav helvete är det väl också?
Ja, och oftast så köper man bara inte en sak utan man ingår ett abonomang och prenumererar på dessa saker, Typ 50kr månaden och du får välja 5 spel i månaden eller något och man måste smsa STOPP till det nummret för att abonomanget ska sluta.. Jamba är jävla skit
Ja, och oftast så köper man bara inte en sak utan man ingår ett abonomang och prenumererar på dessa saker, Typ 50kr månaden och du får välja 5 spel i månaden eller något och man måste smsa STOPP till det nummret för att abonomanget ska sluta.. Jamba är jävla skit
Hittade den här videon som mer eller mindre förklarar eländet. Alltså en inlagd bild som rör sig när man tiltar telefonen. Jävla dynga med andra ord. Och det känns som att jag slog ihjäl min egen tråd nu eftersom jag inte tänkte på att kolla youtube först :/
Mod får gärna låsa. My bad.
Gahahaha, vilken jäkla skit till program. Aldrig tänkt till tidigare hur "tekniken" funkar, men detta var ju pinsamt kasst.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!