2010-05-13, 18:14
Medlem
Hej,

Jag och ett par polare hade tänkt att gå ut imorgon. Jag skulle bli väldigt glad om någon kunde tipsa om ett bra ställe med bord som går att boka.

Önskemål
¤ Det skall helst inte vara för högljudd musik vid bordet, så man kan prata med folket runt det.
¤ 18 års åldersgräns
¤ Det ska spelas house musik
¤ Det skall inte vara överdrivet dyrt.
¤ Bra service

Jag hoppas någon sitter på ett smultronställe som ännu inte är upptäckt från min sida.
Tack på förhand!
Citera
2010-05-13, 18:30
Medlem
Laroy är en klassiker, 1600:- per rör. Vilken klientel tänker du dig?
Citera
2010-05-13, 18:37
Medlem
1600 var inte så farligt... men just Laroy känns lite litet + att jag inte har bra erfarenheter därifrån, men tack för svar iaf
Citera
2010-05-13, 18:50
Medlem
ZooyorkeRs avatar
Cafét är det riktigt bra drag på, speciellt om du har bord fast du kommer inte kunna prata egentligen. Annars tycker jag collage var riktigt bra, där kunde man prata och bra musik. Laroy skulle jag banga. Ha så kul.

Om ni är 18 kanske ni får problem med de här två klubbarna fast å andra sidan har ni bord borde det va lugnt. Kolla upp det innan.
Citera
2010-05-13, 21:20
Medlem
mattpolancos avatar
Imorgon spelar jag housemusik på EGO (Rådmansgatan, Kammakargatan 22) och uteserveringen kommer att öppnas imorgon också. Ett stenkast från Stureplan, skön musik, biran kostar 53 kronor. Borden som finns där inne är så pass långt borta från högtalarna så att ni kan konversera.
Citera
2010-05-14, 15:26
Medlem
weedsones avatar
Detta är inget personligt mot dig nu, men ego är en riktig jävla fjortishåla.
stället och människorna där saknar allt vad stil och klass heter, jag undrar hur många som ens är myndiga där.

Älskar hur det brukar bildas en zigenarklunga bredvid dansgolvet också, där packet bara står och glor.
Citera
2010-05-14, 17:14
Medlem
mattpolancos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Detta är inget personligt mot dig nu, men ego är en riktig jävla fjortishåla.
stället och människorna där saknar allt vad stil och klass heter, jag undrar hur många som ens är myndiga där.

Älskar hur det brukar bildas en zigenarklunga bredvid dansgolvet också, där packet bara står och glor.

Jag har mycket vänner som är där när jag går dit och det är då jag tycker det är som allra trevligast.
Personligen tycker jag inte att det är fjortishåla men det finns alltid undantag, finns vissa och det gör det på alla ställen. Aldrig sett en enda zigenare där dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in