2012-05-22, 13:51
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilongwe
Kollar på dopet live nu, och jag kan inte hålla mig för att skratta eller le så fort jag ser snubben. Han är en pajas utan dess like, och har alltid varit det. Han är bara taktlös på alla sätt och vis.

Vad handlar det om?

ADHD? Aspergers? Lätt utvecklingsstörning?

Uppväxt med 4 storasystrar på haga, hur kul var det tror du? Han vill säkert bara komma ut ur garderoben som Carla XVI Gustava och skippa allt macho tugg som den äkta trans han är!
Citera
2012-05-23, 14:44
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilongwe
Kollar på dopet live nu, och jag kan inte hålla mig för att skratta eller le så fort jag ser snubben. Han är en pajas utan dess like, och har alltid varit det. Han är bara taktlös på alla sätt och vis.

Vad handlar det om?

ADHD? Aspergers? Lätt utvecklingsstörning?
Det handlar om inavel !
Citera
2012-05-23, 15:10
Medlem
P55s avatar
Ja, klart som fasen att det är lite inavel även om man får söka en bit för att få ihop sammanhanget.
Men därför är det bra för kungahuset att det kommer in lite nytt frisk blod, som i Sverige från Westlings.
Citera
2012-06-02, 19:29
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaita
Nej, exakt. Han jobbar mer än de flesta i hans ålder!

Ett jobb innebär en viss prestation som resulterar i en lön. Knullkungen får pengar oberoende av om han presterar eller ej. Då kallas det bidrag.
Citera
2012-06-02, 19:45
Medlem
veni.vidi.vomuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
Ett jobb innebär en viss prestation som resulterar i en lön. Knullkungen får pengar oberoende av om han presterar eller ej. Då kallas det bidrag.
Nu har han ju invaderat Nordkorea och som en riktig monark
ledde han armen från främsta ledet.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14913155.ab

Jag hade föredragit att det varit Norge,
men vem vet vad det blir härnäst nu när
han fått blodad tand.
Citera
2012-06-02, 22:16
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane

I gammelknugens fall heter det inte bidrag utan apanage.
Citera
2012-06-05, 12:34
Medlem
citizeninsanes avatar
Packet som stjäl, mördar och skjuter ihjäl varandra, är knullkungens kompisar. Lika barn leka bäst.

http://www.aftonbladet.se/incoming/article14930491.ab

Knullkungens fadäser och leverne torde vara landsförräderi med en rojalists ögon.
Citera
2012-06-05, 16:41
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakigtalias
Tur att rojalister vet bättre än att helt och hållet förlita sig på Aftonbladet och Daniel Webb.

Sakfel då just Webb har ett högt förtroende hos knullkungens närmaste kompisar. Så till den grad att han får 500 000 kr för att luska lite.
Citera
2012-06-05, 17:09
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
citizeninsane skrev

Packet som stjäl, mördar och skjuter ihjäl varandra, är knullkungens kompisar. Lika barn leka bäst.

http://www.aftonbladet.se/incoming/article14930491.ab

Knullkungens fadäser och leverne torde vara landsförräderi med en rojalists ögon.

Ja, ja, vad skall man säga. Först knullkung och nu gangsterkung.

Ur artikeln:

"Gangsterkriget rasade på Stockholms gator.
Då uppges kungen ha festat hos den ökände maffialedaren Dragan Joksovic.
– Han var mycket god vän med kungen, det var inte heller helt okänt på stan på den tiden"

Ha, ha.

Lettström också:

"I en bandupptagning *säger även Anders Lettström, kungens bäste vän sedan 40 år tillbaka, att *också han var nära vän med Joksovic, och att de faktiskt varit grannar på Östermalm.

”Jag kände Jokso jätteväl. Vi hälsade på varandra varenda morgon och stod och garvade och
snackade. Vi bodde ju i portarna bredvid varandra.”

I februari 1998 sköts *Dragan Joksovic till döds med två skott i huvudet på Solvalla travbana."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14930491.ab
Citera
2012-06-06, 21:04
Medlem
P55s avatar
Cege såg bister och sur ut ikväll på nationaldagsfirandet. Och resten av familjen verkade vantrivas, även om Daniel försökte se glad ut med ett påklistrat leende.
Citera
2012-06-06, 22:42
Medlem
Kams avatar
Är det någon som vet vem som satt mellan CP och CG på Skansen ikväll? Den blonda damen.
Citera
2012-06-06, 23:12
Medlem
yellowboxfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kam
Är det någon som vet vem som satt mellan CP och CG på Skansen ikväll? Den blonda damen.
Gissar på talmannens fru?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in