Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Har några som helst belägg för det påståendet? Hon ger definitivt ett precis lika blåst intryck som farsan, och nästan lika mycket som brorsan.
Belägg och belägg! Men jag kan inte hålla med dig här. Det intrycket har jag faktiskt inte fått
av henne. Ingen Einstein direkt, men så jävla illa är det väl ändå inte...?
Nej, nån korkad brud precis vill jag inte hålla med om att hon skulle vara.
Hon förmår bevisligen formulera hela meningar utan synbar tankeansträngning, vilket ju
dessvärre icke kan påstås om fader Calle. Och lite annat kan hon utan att det ter sig besvärat
och svårgenomförbart.
Men det är alltså min personliga uppfattning om damen ifråga. Kan ju ha fel förstås.
Jag är väl kanske på ovanligt välvilligt och snällt humör denna tisdagsafton så här nära inpå nyår.
Edit: Jag kan ju också säga att jag hade varit
betydligt mera orolig ifall det hade
råkat sig på det viset att Madde eller hennes bror väntade på att ta över tronen!