Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Visst är det så och ingen förväntar sig på allvar att det ska komma något vettigt ur mallgrodan melin eller för den delen lögnhalsen helin. Det finns inte tillstymmelse till substans i den här s.k. skandalen, allt är bluff och båg och i bästa fall tokroligt, duger knappt till skvallerunderlag utom för vissa mindre vetande suputer/sjukskrivna/fas3-representanter. Inte mer än så.
Du är en synnerligen naiv stackare du, lille tomte där!
Bluff och båg skriver du!
Vad är det som är bluff och båg här...?
Anders Lettström är påkommen med att fara med osanning. Sammalunda gäller för det
kungliga majestätet, även om det redan i och för sig tidigare framgick med nästan
övertydlighet att så var fallet. Bättre raffinerad är den svagbegåvade monarken inte i
sin framställning av sina lögner. Så mäkta genomskinligt när denne ska tillverka en
oskyldig och oförstående framtoning i massmediala sammanhang. Det funkar bara inte...
Din högt vördade konung har stått och ljugit hela svenska folket rätt upp i ansiktet och
du bedömer inte det som allvarligt eller ens värt en seriös begrundan. Du bryr dig inte,
tydligen.
Bluffarna och bågeriet och lögneriet, det står dina "idoler" för! Men du håller förstås allt sånt
ifrån dig med näbbar och klor, som den obotlige, godtrogne rojalist du uppenbarligen är.
Och vad beträffar dina återkommande fördomar om oss som uttrycker kritik här, synnerligen
välgrundad sådan förvisso, att vi är en samling patetiska bidragstagare allihop eller nåt
sånt, så kan jag bemöta det idiotiska tramseriet med att du har inte en aning om vilka
yrken och ställningar vi har i samhället. Jag föreställer mig att du skulle bli grymt förvånad
om du visste hur det verkligen låg till. Fjant!