2011-10-06, 22:26
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gultomte
Eh, när var Reinfeldt kritisk granskad?, han hutar med fingret så snart han blir synlig

Nu gör vi ett annat tankeexperiment, kalle anka missade bussen så gröngölingarna fick bygga en gasledning åt von pluring istället, vilken lycka

Begriper inte riktigt vad du hojtar om i ditt tankeexperiment. Skriv som du har lärt dig i skolan!

Sen är det väl så att vår statsminister och hans leverne inte har ett dugg med den här tråden att göra eller hur?
Citera
2011-10-06, 23:08
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Begriper inte riktigt vad du hojtar om i ditt tankeexperiment. Skriv som du har lärt dig i skolan!

Sen är det väl så att vår statsminister och hans leverne inte har ett dugg med den här tråden att göra eller hur?

Gultomte dravlar om när jag gjorde jämförelsen med det hypotetiska fallet om Reinfeldt skulle ge medalj till Lukasjenko. Då kan man tänka sig vilket jävla liv, (med rätta för övrigt!), det skulle bli.
Citera
2011-10-07, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55

Finns inga dumma frågor bara (för dig) pinsamma svar
Nej, jag har inte skrivit om hans leverne alls och du har inte tillfört tråden något.

Citat:
Ursprungligen postat av jagharenliten
Gultomte dravlar om när jag gjorde jämförelsen med det hypotetiska fallet om Reinfeldt skulle ge medalj till Lukasjenko. Då kan man tänka sig vilket jävla liv, (med rätta för övrigt!), det skulle bli.

Tål du inte lite mothugg? Du silar mygg och sväljer kameler, hypotetiskt.

För mig kan han ge bort hur många scout-medaljer han vill till araberna. Han har inte gjort det i egenskap av statschef och dessa roller har ingenting med varandra att göra.
Citera
2011-10-07, 00:19
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Finns inga dumma frågor bara (för dig) pinsamma svar
Nej, jag har inte skrivit om hans leverne alls och du har inte tillfört tråden något.

Tål du inte lite mothugg? Du silar mygg och sväljer kameler, hypotetiskt.

För mig kan han ge bort hur många scout-medaljer han vill till araberna. Han har inte gjort det i egenskap av statschef och dessa roller har ingenting med varandra att göra.

Du får naturligtvis tycka vad du vill. Men de flesta anser nog att om Knugen ger bort medaljer under ett statsbesök är det under tjänsteutövning.
Citera
2011-10-07, 08:29
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:

Tål du inte lite mothugg? Du silar mygg och sväljer kameler, hypotetiskt
Hypotetiskt? Hmmmmmm..... kan du vidareutveckla?
Citera
2011-10-07, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Var är Knullkungen?

Ett ny klipp har precis läckt! Va fan e detta?

http://youtu.be/87Q8tmKMgcc
Citera
2011-10-07, 14:24
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dangerzone2011

Var det Knullknugens hand som kom in från höger i slutet tro?
Citera
2011-10-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Var det Knullknugens hand som kom in från höger i slutet tro?

Jg skulle tro det faktiskt - ring på lillfingret tyckte jag det såg ut som. Har tittat flera gånger men det går inte att ta gift på att det är han meeeeen likt är det.
Citera
2011-10-07, 14:32
Medlem
Pansarbabians avatar
Citat:

Jag brukar också gå på strippklubb i jaktmundering! Hur gör du själv?
Citera
2011-10-07, 16:12
Moderator
Tystnads avatar
Tror inte det är Tjabo på filmen.
Filmen verka vara tagen med en mobilkamera vilket knappast fanns då Tjabo var i farten på klubbarna.
Att någon i Knugens sällskap skulle tillåtit "öppen" fotografering ( det blixtrade) och filmning är uteslutet även om händelsen ligger många år bakåt i tiden.
Citera
2011-10-07, 17:43
Medlem
Adjudants avatar
Citat:

Knugen är vår statschef och allt han gör ska tåla granskning. Han har visat sig brista i omdöme flera gånger och då får han tåla kritiken eller abdikera till förmån för Hakan men det lär han inte göra.

Citat:

Tror inte för en sekund att Knugen är med på filmen, se även nedan - användare Tystnad uttryckte det bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Tror inte det är Tjabo på filmen.
Filmen verka vara tagen med en mobilkamera vilket knappast fanns då Tjabo var i farten på klubbarna.
Att någon i Knugens sällskap skulle tillåtit "öppen" fotografering ( det blixtrade) och filmning är uteslutet även om händelsen ligger många år bakåt i tiden.

Håller med.
Citera
2011-10-07, 19:15
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Var är Knugen? Jag vill se Knugen och inte någon halvnaken kvinna som snortar från ett arsle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in