Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Ja. Han är verkligen en ärans man av guds nåde. Helt fantastiskt! Det enda som fattas är tungomålstalandet. Det känns verkligen helt rätt att vi ska ge denna man och hans övriga hårt arbetande familjemedlemmar drygt 120 miljoner kronor ur statskassan under detta år. Jag önskar så innerligt att vi alla kunde bidra med ännu mer medel så att vi får se fler underbara framträdanden av vår store statschef.
P.S Har hört att pastor Ulf Ekman är lyrisk över kungens senaste framträdande. Han säger;
- Tänk om han ändå kunde tala som jag. Det vore något ut över det vanliga. Habbadasajabaddadajasajja.....umbedicksackbutajama ja...........Habbahabba zutt zutt...hebbahebba zattzattt azamzam ahuebahueba azamzam. Halleluja! Kungen is back!

PR-effekten för Sveriges del av den typen av uppvisning från knugens sida är helt oskattbar. Där fick vi verkligen valuta för apanage-pengarna, skönt tycker jag.
För ett ännu större massmedialt genomslag -och följaktligen värde för Sveriges del - tycker jag att vi sänder med knugen med Roger Pontare nästa gång han uppträder i Melodifestivalsammanhang. Med en annan mundering - lite fjädrar, en hästfilt över axlarna och en stav med skallror skulle knugen i egenskap av schaman utgöra den perfekta sidekicken till Pontare på scen!