2011-06-02, 15:10
  #6541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charitas
Camilla är på krigsstigen igen. Som sagt, man skall alltid ta hand om sina gamla frillor annars kan de bli farliga.

Eller så gör man som Henry Tudor(nr 8). Gifter sig med dem och halshugger dem när man tröttnat
Citera
2011-06-02, 15:39
  #6542
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Ursprungligen postat av Charitas
Camilla är på krigsstigen igen. Som sagt, man skall alltid ta hand om sina gamla frillor annars kan de bli farliga.

Eller så gör man som Henry Tudor(nr 8). Gifter sig med dem och halshugger dem när man tröttnat

Som jag sa, man skall alltid ta hand om sina gamla frillor.
Citera
2011-06-02, 16:03
  #6543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charitas
Som jag sa, man skall alltid ta hand om sina gamla frillor.
Därför är det tur att Hans Majestät har 600 rum i Stockholm och ett antal på Öland och Drottningholm.
__________________
Senast redigerad av gurkelurkan 2011-06-02 kl. 16:07.
Citera
2011-06-02, 16:11
  #6544
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Därför är det tur att Hans Majestät har 600 rum i Stockholm och ett antal på Öland och Drottningholm.
Och i värsta fall får han väl ta till med Sofiero i Helsingborg oxå.
Citera
2011-06-02, 16:41
  #6545
Medlem
Det hör väl nånstans till allmänbildningen att ha varit på s.k. strippklubb . Mitt hitintills enda besök var för x- antal år sedan i Thailand.

Några israeliska killar sa till mig och min kompis men vet Ni vad är i Bangkok och vi har blivit rekommenderade ett ställe så häng med.
Citera
2011-06-02, 17:29
  #6546
Medlem
Provokatörs avatar
Hyfsad sågning av journalister och författares intresse i detta drev initierat från förlagsvärlden, dessutom nämns Flashback.

Citat:
Vill man göra ett okej journalistiskt jobb så föreslår jag att man verkligen går igenom de berörda kompisgrevarnas och finansmännens bokslut, finansiella kontakter och ser om där finns något fel. Det tar en del tid, men säkert inte mer än vad somliga journalister lägger på Flashback. Då, kanske man kan prestera en journalistik som faktiskt har ett allmänintresse.

http://www.svb.se/blog/kungen-och-profiten

/Provokatör
Citera
2011-06-02, 17:49
  #6547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Du verkar allmänbildad.

Ja då jag vet vad jag talar om när strippklubb kommer på tal.
Människor har alltid dragits till det som hetsar upp dem sexuellt ( iofs var inte en strippklubb upphetsande för mig men onekligen ett intressant studieobjekt) och det som är lite tabu.
Citera
2011-06-02, 18:15
  #6548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satanigatan2009
Det hör väl nånstans till allmänbildningen att ha varit på s.k. strippklubb . Mitt hitintills enda besök var för x- antal år sedan i Thailand.

Några israeliska killar sa till mig och min kompis men vet Ni vad är i Bangkok och vi har blivit rekommenderade ett ställe så häng med.
Var detta en fråga.??..Eller ett svar..??
Citera
2011-06-02, 18:16
  #6549
Medlem
enannanamandas avatar
Eftersom C-G & Co nästan är de enda ngt så när glammiga superkändisarna vi har kvar i Sverige i dag så var det ju bara en tidsfråga innan media skulle börja ta´itu med dem! Dramaturgin är den gamla vanliga, först stryka medhårs, sedan anfalla osv. Både monarkister och republikaner får nog vänja sig vid att den mediala berg- och dalbanan för fam B/W kommer att accelerera nu när det inte längre är tabu att "ge sig på" även hovet, denna förut fredade zon! Statsskicket kommer hyfsat säkert inte att påverkas, inte inom de närmaste 10 åren i alla fall. Och självklart älskar den stora majoriteten av det sk folket att läsa den här sortens sladder, annars skulle varken pressen eller författarna av oauktoriserade biografier/skvallerböcker bry sig! Sanningen är ju att det ligger mycket mycket pengar i detta. Inte för en sekund tror jag att vi svenskar skulle vara "finare" än engelsmän, amerikaner, tyskar, fransmän etc etc! Vi är givetvis lika sugna på litet maffigt slidder sladder som alla andra! Det fattar nog Alberte B-berg också - hon ser väl bara till att hoppa på tåget hon med Det kommer att dyka upp många fler avslöjanden både i bok- och artikelform och oj oj oj vad de kommer att sälja liksom alla "motböcker" och "motartiklar"!
Citera
2011-06-02, 18:36
  #6550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Hyfsad sågning av journalister och författares intresse i detta drev initierat från förlagsvärlden, dessutom nämns Flashback.

http://www.svb.se/blog/kungen-och-profiten

/Provokatör

- Anne Ramberg har rimligen diskvalificerat sig själv från fortsatta debatter om kungahuset, genom att inte tala klarspråk om sina egna motiv till mediekritik.

Se http://blogg.expressen.se/thomasmattsson/entry.jsp?messid=663581

En klockren och blytung sågning av den korrupte och nepotistiske generalsekreteraren i Sveriges advokatsamfund. Läs hela blogginlägget och njut!
Citera
2011-06-02, 18:37
  #6551
Medlem
Undrar om Konungen varit inne på den här sidan någon gång eller att någon läst högt för honom? Han vill kanske veta vad svenska folket tycker om honom? Någon som vet eller tror?
Citera
2011-06-02, 18:49
  #6552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Undrar om Konungen varit inne på den här sidan någon gång eller att någon läst högt för honom? Han vill kanske veta vad svenska folket tycker om honom? Någon som vet eller tror?
..Jag vet inte....Men jag tror,att han fullständigt ger Fan i vad du och jag tycker.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in