Eftersom C-G & Co nästan är de enda ngt så när glammiga superkändisarna vi har kvar i Sverige i dag så var det ju bara en tidsfråga innan media skulle börja ta´itu med dem! Dramaturgin är den gamla vanliga, först stryka medhårs, sedan anfalla osv. Både monarkister och republikaner får nog vänja sig vid att den mediala berg- och dalbanan för fam B/W kommer att accelerera nu när det inte längre är tabu att "ge sig på" även hovet, denna förut fredade zon! Statsskicket kommer hyfsat säkert inte att påverkas, inte inom de närmaste 10 åren i alla fall. Och självklart älskar den stora majoriteten av det sk folket att läsa den här sortens sladder, annars skulle varken pressen eller författarna av oauktoriserade biografier/skvallerböcker bry sig! Sanningen är ju att det ligger mycket mycket pengar i detta. Inte för en sekund tror jag att vi svenskar skulle vara "finare" än engelsmän, amerikaner, tyskar, fransmän etc etc! Vi är givetvis lika sugna på litet maffigt slidder sladder som alla andra! Det fattar nog Alberte B-berg också - hon ser väl bara till att hoppa på tåget hon med

Det kommer att dyka upp många fler avslöjanden både i bok- och artikelform och oj oj oj vad de kommer att sälja liksom alla "motböcker" och "motartiklar"!