Citat:
Ursprungligen postat av inlaw
Lämna killen ifred för fan. VAD gör det om han nån gång besökt en porrklubb? Är det olagligt? Värre då med denna häxjakt! Lägg ner och jaga nån som riktigt burit sig illa åt istället...

Inget fel att knugen går på porrklubb, det stora felet är att han umgås med polare som har kriminella kontakter.
Hade han varit smart så hade han erkänt och lämnat över omedelbart till Vickan.
Vill näringslivet ha fanskapet som dörröppnare ute i världen får de avlöna patrasket. Våra skattepengar kan användas mer ändamålsenligt än att försörja stroppiga imbecilla lögnare med kriminella vänner.