2011-05-22, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Ja, i de övrigas sällskap så får man nog anse att hon är rena nobelpristagaren

Det är möjligt att detta är diskuterat tidigare i tråden. Men förefaller inte knugen och hans barn vara osedvanligt ointelligenta. Frånsett dyslexin som kan förvirra så ger knugen intryck av att ett lågt IQ liksom Gaffeln och Ciggen. Hakan är svårare för mig att ha en uppfattning om. Bara en sådan osedvanlig dum kommentar som att "vända blad som ni gör i era tidningar".
Citera
2011-05-22, 08:33
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollenblau
Det är möjligt att detta är diskuterat tidigare i tråden. Men förefaller inte knugen och hans barn vara osedvanligt ointelligenta. Frånsett dyslexin som kan förvirra så ger knugen intryck av att ett lågt IQ liksom Gaffeln och Ciggen. Hakan är svårare för mig att ha en uppfattning om. Bara en sådan osedvanlig dum kommentar som att "vända blad som ni gör i era tidningar".

Ja, naturligtvis har detta vänds ut och in på ett antal gånger. Vad som framkommit är att Ciggen ser ut att vara geniet i familjen. Hon flyttade hemifrån redan innan hon blev trettio, och klarar sin dagliga vanor och hygien utan personlig assistent.
Citera
2011-05-22, 08:43
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ja, naturligtvis har detta vänds ut och in på ett antal gånger. Vad som framkommit är att Ciggen ser ut att vara geniet i familjen. Hon flyttade hemifrån redan innan hon blev trettio, och klarar sin dagliga vanor och hygien utan personlig assistent.
Men så är ju Hovnarren inte far till Ciggen heller. Det förklarar det hela.
Citera
2011-05-22, 09:12
Medlem
"Fångarna på fortet" kungens favoritprogram
http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.2444353/camilla-henemark-staller-upp-i-fangarna-pa-fortet
Citera
2011-05-22, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
"Fångarna på fortet" kungens favoritprogram
http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.2444353/camilla-henemark-staller-upp-i-fangarna-pa-fortet

Lite plåster på såren för all uppståndelse. Det såg den f.d. Rikspolischefens dotter till att hon fick. Lite fördelar måste man ju få i de von Essenska och Lindbergska leden. Tora Heckscher - En Maktfaktor? Javisst...
Citera
2011-05-22, 09:44
Medlem
Citat:
– Hela mediesverige har ställt in sig på att det finns ett par bilder och de ska vi kommentera, men de bilderna vill ingen visa. Om exempelvis Aftonbladet kan visa när, var och hur bilderna är belagda – självklart måste vi ta ställning till dem då.
Bertil Ternert lovar också att om hovet får se bilderna så kommer kungen att kommentera dem.
Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13062909.ab

Kan inte kungen själv svara för vad han har gjort eller inte gjort?
Han om någon borde ju veta och han har ju ännu inte förnekat något.
Citera
2011-05-22, 10:14
Medlem
Om rapporterna från hans vilda leverne på 60-talet stämmer så kan det antyda på att vår kung inte var utbildad ELLER hade den mognad som krävdes för rollen när han kastades in i den 1973(dock knappast helt oväntat med tanke på att gamle kungen var 90+ när han dog). Trots att han blev far så kanske han hellre ville vara den vilda ungkarlen han var pre72 och drömde sig tillbaka.

Mitt förtroende för honom har varit på nedåtgående sedan mitten av 90-talet och jag har velat att Victoria tar över sedan sekelskiftet. Victoria är det ytterst sällsynt att man ser butter på ett foto, kungen finns det nästan bara sådana kort på.
Citera
2011-05-22, 10:22
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74

Mitt förtroende för honom har varit på nedåtgående sedan mitten av 90-talet och jag har velat att Victoria tar över sedan sekelskiftet. Victoria är det ytterst sällsynt att man ser butter på ett foto, kungen finns det nästan bara sådana kort på.
Jag tror att Hakan med tiden kommer att bli ett riktigt rivjärn. Jfr Jokern. Kan inte vara så jävla upplyftande att sitta på ett slott hela livet och ha det tråkigt.
Citera
2011-05-22, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Jag tror att Hakan med tiden kommer att bli ett riktigt rivjärn. Jfr Jokern. Kan inte vara så jävla upplyftande att sitta på ett slott hela livet och ha det tråkigt.

Tråkigt? Hon och det övriga patrasket lever ju ett liv i lyx för drygt 120 miljoner kronor per år. Hur tråkigt kan det bli?
Citera
2011-05-22, 10:27
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Tråkigt? Hon och det övriga patrasket lever ju ett liv i lyx för drygt 120 miljoner kronor per år. Hur tråkigt kan det bli?
Det kan väl vara kul till en början. När dom köpt alla prylar som dom ej behöver tror jag att det hela slår över till en jävla tristess.
Citera
2011-05-22, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
"- Jag riktar en uppmaning till TV4: ni kan väl åtminstone lugna ner er innan ni har mer substans, säger Ternert i TV4." Ni missa en del i citatet...det fetade har en viss betydelse om man inte även här vill smutskasta Monarken som tv4 slöddret.
Om media ska rapportera om det som är relevant för verksamheten, så måste verksamheten vara relevant. Det är väl det som är ditt problem med hovet Bertil.
Citera
2011-05-22, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Det kan väl vara kul till en början. När dom köpt alla prylar som dom ej behöver tror jag att det hela slår över till en jävla tristess.

Nej. Så resonerar bara dom som inte har det lika gott ställt som Kalle Anka & hans vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in