2010-11-24, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Den dagen jag får tolkningsproblem ska jag säga till. Men inte till dig.

Till ämnet: hur kan någon som inte har läst boken säga att hon känner till allt? Hur får du ihop det? Man kan knappast känna till allt, i bemärkelsen "hela boken", när man inte läst boken. Du bör dessutom fundera lite på varför hon poängterar att "jag är inte så nyfiken". Det torde i klartext betyda: jag är inte intresserad av att läsa boken.

Men please, vad väntar du dig? Hon har (eller ger sken av att ha) lite klass, hon kan väl för tusan inte säga: "Jag är hyperintresserad av boken *drägel, vad kul att få gotta mig i att gubbarna äntligen åkte dit*". Hon har en image att försvara, därför kan hon inte vara annat utåt än "ganska ointresserad". Vad hon egentligen tycker har vi ingen aning om. Det som är intressant med hennes uttalande är att hon bekräftar innehållet i boken genom att hon själv haft kunskap om detta innan den publicerades.
Citera
2010-11-24, 23:33
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Men please, vad väntar du dig? Hon har (eller ger sken av att ha) lite klass, hon kan väl för tusan inte säga: "Jag är hyperintresserad av boken *drägel, vad kul att få gotta mig i att gubbarna äntligen åkte dit*". Hon har en image att försvara, därför kan hon inte vara annat utåt än "ganska ointresserad". Vad hon egentligen tycker har vi ingen aning om. Det som är intressant med hennes uttalande är att hon bekräftar innehållet i boken genom att hon själv haft kunskap om detta innan den publicerade.

Jamen, läs innantill ffs! Det står inte "jag visste att kungen knullade kaffeflickor", eller hur?

Hon bekräftar ingenting av det som står om kungen. Inte någonstans i hennes citat nämns kungen. Vad är det som är så svårt att förstå? Ett tips: sluta läsa in saker som du ÖNSKAR stod där, men som faktiskt INTE står där.
Citera
2010-11-24, 23:34
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Men please, vad väntar du dig? Hon har (eller ger sken av att ha) lite klass, hon kan väl för tusan inte säga: "Jag är hyperintresserad av boken *drägel, vad kul att få gotta mig i att gubbarna äntligen åkte dit*". Hon har en image att försvara, därför kan hon inte vara annat utåt än "ganska ointresserad". Vad hon egentligen tycker har vi ingen aning om. Det som är intressant med hennes uttalande är att hon bekräftar innehållet i boken genom att hon själv haft kunskap om detta innan den publicerades.

Bullshit från ditt håll.
Grete har du här som minglar runt bland HMK och Noppe med gäng
Tror hon skiter i skvaller och Se & Hör , hon har fullt upp med sina egna affärer.
Om nu dessa herrar va så förfärliga så skull väl inte Grete vara på plats eller?
Grete är en lady och inte någon fördummad eländig töm och glöm kvinna
Till skillnad från andra glappkäftade feta nerdekade penningstinna schabrak som ingen vill pissa på i dagsläget.

Sluta grip efter varje halmstrå och få det till bekräftande som inte existerar

http://www.tv4.se/1.1918743/2010/11/24/grete_qviberg_minglar_med_kungens_vanner
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-11-24 kl. 23:42.
Citera
2010-11-24, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Jamen, läs innantill ffs! Det står inte "jag visste att kungen knullade kaffeflickor", eller hur?

Hon bekräftar ingenting av det som står om kungen. Inte någonstans i hennes citat nämns kungen. Vad är det som är så svårt att förstå? Ett tips: sluta läsa in saker som du ÖNSKAR stod där, men som faktiskt INTE står där.

Hon säger ALLT . Hon behöver inte nämna något eller någon specifik - hon säger nämligen allt. Hade hon sagt att hon kände till vissa saker hade det funnits en osäkerhet kring vad hon menade - men hon säger... ALLT. Och det inkluderar faktiskt knugen. Tro det eller ej, men han förekommer i boken.
Citera
2010-11-24, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Bullshit från ditt håll.
Grete har du här som minglar runt bland HMK och Noppe med gäng
Tror hon skiter i skvaller och Se & Hör , hon har fullt upp med sina egna affärer.
Om nu dessa herrar va så förfärliga så skull väl inte Grete vara på plast eller?

Sluta grip efter varje halmstrå och få det till bekräftande som inte existerar

http://www.tv4.se/1.1918743/2010/11/24/grete_qviberg_minglar_med_kungens_vanner

Ehh? Du läser lika illa som dina obildade vänner. Grete dömer inte, hon säger inte att herrarna är förfärliga - hon säger bara att hon kände till innehållet i boken innan den publicerades.
Citera
2010-11-24, 23:40
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ehh? Du läser lika illa som dina obildade vänner. Grete dömer inte, hon säger inte att herrarna är förfärliga - hon säger bara att hon kände till innehållet i boken innan den publicerades.

Vilket innehåll bekräftar hon?
Är du socialt okapabel att redogöra vad människor säger?
Har du problem med vad som sägs och inte sägs?
Vad kände Grete till? Vad sa Grete?
VA!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2010-11-24, 23:52
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Grete kände till... ALLT. Slå upp "allt" i en ordbok så ska du se att hänger med i diskussionen du också.

Var står detta`?
kan du hänvisa till detta och hur du tolkar allt på ditt eget sätt
Grete var knappast med näsan i kläm och det var ingen annan heller, mer än inblandade
Ge nu fan i HMK och låt han ha sitt privatliv i fred, du har inte med att göra hur många han sätter på eller vad han gör i sitt privata liv

Kom inte med han gjorde ditt och datt , vi har synat detta redan och det finns inga källor att kontrollera
Det enda du ska kontrollera är ditt dysfunktionella beteende
Sluta tro på allt skitprat och skvaller, det är ju för fan ingen rim och reson i det här skitsnacket , kom tillbaka då du har bevis !
Citera
2010-11-24, 23:54
Medlem
Magistrates avatar
Det Grete bekräftar är att CGXVI samt vissa av hans nära vänner knullat andra kvinnor än sina fruar, detta är en ganska dåligt bevarad hemlighet i vissa kretsar, där bl.a. Grete rör sig.

Citat:
Vilket innehåll bekräftar hon?
Är du socialt okapabel att redogöra vad människor säger?
Har du problem med vad som sägs och inte sägs?
Vad kände Grete till? Vad sa Grete?
VA!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2010-11-24, 23:59
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magistrate
Det Grete bekräftar är att CGXVI samt vissa av hans nära vänner knullat andra kvinnor än sina fruar, detta är en ganska dåligt bevarad hemlighet i vissa kretsar, där bl.a. Grete rör sig.

Nej det hon sa va att nästan alla män är otrogna , citerat och klart Källa skvallerpressen
Sen kan du lära dig att citera rätt och inte hitta på
Källa på orden krävs min herre

Och vilka kretsar är detta känt? har du varit med näsan i kläm?

Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Allt!
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-11-25 kl. 00:02.
Citera
2010-11-25, 00:01
Medlem
Citat:
Var står detta`?
kan du hänvisa till detta och hur du tolkar allt på ditt eget sätt
Grete var knappast med näsan i kläm och det var ingen annan heller, mer än inblandade
Ge nu fan i HMK och låt han ha sitt privatliv i fred, du har inte med att göra hur många han sätter på eller vad han gör i sitt privata liv

Kom inte med han gjorde ditt och datt , vi har synat detta redan och det finns inga källor att kontrollera
Det enda du ska kontrollera är ditt dysfunktionella beteende
Sluta tro på allt skitprat och skvaller, det är ju för fan ingen rim och reson i det här skitsnacket , kom tillbaka då du har bevis !
Du måste vara både döv, blind och utveckligstörd. Vi har gett dig källa på källa och ändå efterfrågar du källor för ingen har gett dig källor. Suck! Tålamod, tålamod. Sedan tycker jag du ska hyfsa ditt språk som jag tidigare bett din kompis och andas djupt så inte attacken sätter in.
Citera
2010-11-25, 00:03
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Du måste vara både döv, blind och utveckligstörd. Vi har gett dig källa på källa och ändå efterfrågar du källor för ingen har gett dig källor. Suck! Tålamod, tålamod. Sedan tycker jag du ska hyfsa ditt språk som jag tidigare bett din kompis och andas djupt så inte attacken sätter in.

utveckligstörd hmm jo men visst lär dig stava innan du snabbskriver är du vänlig

Den ska du lämna källa på din fjant

Du har inte lämnat en enda källa och ingen annan heller på mina frågor , för ni har inga.

ehuru
En förtjänt plats på ignore....
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-11-25 kl. 00:17.
Citera
2010-11-25, 00:10
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Det här bad jag om källan här tack är du med nu storfjanten halsingland!

Eller går det för fort för dig så din lilla hjärna inte hinner med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in