2010-11-16, 18:51
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Japp! Så j-vla förnedrande att ta emot en medalj ur den mannens hand. Snacka om smuts. Gubbslemssmuts. Brukar hans s.k. kompisar delta i nobelfestligheterna?

Vet hut, bondlurk! Du talar om rikets statschef.

Såvitt jag vet har det inte framkommit att han skulle ha nyttjat prostituerade eller halvprostituerade. Det som framkommit är väl vad hans (i och för sig dubiösa) polare har gjort.
Citera
2010-11-16, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor

Såvitt jag vet har det inte framkommit att han skulle ha nyttjat prostituerade eller halvprostituerade. Det som framkommit är väl vad hans (i och för sig dubiösa) polare har gjort.

Eh, det är kanske rikets statschef som borde veta hut som genom sitt uppträdande skämmer ut Sverige.

Ni rojalister verkar vara oense om knugen nyttujat prostituerade eller ej. Din polare Lalajlaj kallade tidigare Camilla Henemark för "den prostiturade negressen" så han anser tydligen att knugen är en torsk. Ni får slåss om saken tills ni är ense!
Citera
2010-11-16, 18:58
Medlem
Ronilles avatar
På tal om Nobelfesten, jag tror aldrig att kutymen påbjuder att Knugen får stå där själv och hiva ut medaljer. Är man gift och förlovad så ska man oavsett vad klä upp sig, hålla god min och visa enad front utåt.

Tror inte att det är en begivenhet man kan välja om man vill gå på eller ej.
Citera
2010-11-16, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pechlin
Jokern har ställt in en offentlig begivenhet som skulle genomförts tillsammans med Knugen. Hon bekräftar därmed äktheten i en viss bok. Ty hur kunde det belgiska åtagandet plötsligt krocka med medaljutdelningen, om alla framträdanden är planerade långt i förväg?

http://www.expressen.se/nyheter/1.2215744/drottningen-stallde-in-framtradande-med-kungen

Vet media och vi om de ställt in något tidigare eller om detta är första gången? Brukar media och vi sitta och detaljstudera familjens kalender?
Citera
2010-11-16, 20:24
Medlem
fredrikdenstores avatar
Hoppas att Nobelprisutdelninen blir horkarlens sista offentliga uppträdande. Skamligt om han får fortsätta som Sveriges överhuvud annars. Vickan får ta över som en brygga till ett Sverige som Republik.
Citera
2010-11-16, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Vet media och vi om de ställt in något tidigare eller om detta är första gången? Brukar media och vi sitta och detaljstudera familjens kalender?

Kungafamiljen brukar ju framställas som sååå plikttrogna, jag kan inte föreställa mig att de har för vana att ställa in utan sjukdom o dyl som anledning. Jag har erfarenhet av att ha varit inblandad i en kunglig begivenhet - en invigning - och det var rigoröst planerat ett halvår i förväg med tidschema ner på halvminuten när. Det hade inte uppskattats om kungligheten i sista stund hade hoppat av för att h*n upptäckt att det krockat med ett annat planerat åtagande. Jag tycker att det låter som en mycket krystad anledning av Silvia att utbli. Det låter nästan lite... demonstrativt. Hämnd??
Citera
2010-11-16, 20:56
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Gustav III fick inte hjälp med att skala räkor, däremot fick han hjälp med "andra saker" av hovstallmästare Adolf Fredrik Munck.

Carl XVI Gustaf verkar dock ha fått hjälp med att få både sina räkor skalade och "andra saker".

Fanns det inte ett antal nidteckningar av G-III med sin krokiga snabel ?

Hur många roliga foton finns det av 0,16 hos SÄPO ?
Citera
2010-11-16, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Hur många roliga foton finns det av 0,16 hos SÄPO?

Antagligen lika många foton som det finns foton på den praktiserande sexualsadisten Göran Lindberg och hans kriminella eskapader.
Citera
2010-11-16, 21:45
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor

Testa och vem som helst, (jag exempelvis, och även du!) har rätt att uttala sig om den där fånen. Att försöka förbjuda någon att tala illa om just statschefen rimmar mycket illa med vår demokrati.

(Ja, nu är han inte statschef mer än ett resultat av missriktad om än välmenande avel. Men du förstår vad jag menar.)

För övrigt apropå den hårt "arbetande" Knugen. Den 23 november är det Utrikesnämnden för honom. Han är som sagt ordförande. Hur mycket hinner övriga politiker med under den dagen. Tror väl knappast att det tar hela dan.
Senast redigerad av JagHarEnLiten 2010-11-16 kl. 21:56.
Citera
2010-11-16, 21:54
Medlem
BrunoReinfeldts avatar
Två snabba frågor:
1. Har knugen läst ut boken?
2. Träffade knugen några teflickor under besöket i Kina?
Citera
2010-11-16, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Testa och vem som helst, (jag exempelvis, och även du!) har rätt att uttala sig om den där fånen. Att försöka förbjuda någon att tala illa om just statschefen rimmar mycket illa med vår demokrati.

Ni slynglar gör Er faktiskt skyldiga till högmålsbrott och är därmed med rätta för all framtid registrerade hos Säpo som labila anarkosyndikalister.

Låt Kungen vara ifred, han är utsatt för en komplott av en hoper pengakåta låtsasjournalister som knåpat ihop en fiktiv berättelse utan vederhäftiga källor.
Citera
2010-11-16, 22:09
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Ni slynglar gör Er faktiskt skyldiga till högmålsbrott och är därmed med rätta för all framtid registrerade hos Säpo som labila anarkosyndikalister.

Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Låt Kungen vara ifred, han är utsatt för en komplott av en hoper pengakåta låtsasjournalister som knåpat ihop en fiktiv berättelse utan vederhäftiga källor.

Jag rekommenderar läsning av
http://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%B6gm%C3%A5lsbrott

För att citera Hasse och Tage; 'Inte störta, bara knuffa en liten bit.' Nåja, hursomhelst så passar naturligtvis Wikipedia mycket väl in på den här tråden. Om det är så väldigt tillämpligt i modern tid är väl en annan sak. Tar vi 1800-talet hade domstolarna fullt sjå med att göra vad de kunde för att få folk friade från detta brott. Det skulle ju se illa ut för majestätet om folk blev halshuggna för att de smädade honom.

Så bra att både du och jag nu är registerade hos SÄPO. Vi blir ju nästan kompisar. Om nu säkerhetspolisen har lite bättre saker för sig förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in