2010-11-14, 23:05
  #4789
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Du ska nog inte koppla ihop användaren Testa och omdöme, de är inte helt kompatibla om man uttrycker sig milt.

//Reimer

Men då behöver ju du inte läsa det jag skriver i så fall. Svårare än så är det inte.
Citera
2010-11-14, 23:10
  #4790
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Men då behöver ju du inte läsa det jag skriver i så fall. Svårare än så är det inte.


Problemet är att du kladdar och skriver i de trådar jag finner intressanta,
visst ignore funkar men jag har som princip att alla åsikter ska få synas.


Men du börjar bli en pain in the ass så framtiden får utvisa om principen gäller.


//Reimer
Citera
2010-11-14, 23:18
  #4791
Medlem
Provokatörs avatar
Maria Robsahm (fd Carlshamre).
http://www.newsmill.se/artikel/2010/11/06/r-tt-att-kr-va-besked-om-kungen-var-p-mille-markovic-bordell

Vad håller kvinna på med? En guldnyckel, hmm kanske guldfärgad. Hur kan hon öht göra en koppling till HMK och faktumet att hon hyrde en lägenhet på Söder för snart 20 år sedan där hon såg förvirrade kvinnor på sitt våningsplan?

Mig veterligen har HMK bara varit på söder vid ett enda tillfälle och då var det på restaurang Koh Phangan på Skånegatan.

På med foliehattarna mina vänner!

/Provokatör
Citera
2010-11-14, 23:21
  #4792
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Maria Robsahm (fd Carlshamre).
http://www.newsmill.se/artikel/2010/11/06/r-tt-att-kr-va-besked-om-kungen-var-p-mille-markovic-bordell

Vad håller kvinna på med? En guldnyckel, hmm kanske guldfärgad. Hur kan hon öht göra en koppling till HMK och faktumet att hon hyrde en lägenhet på Söder för snart 20 år sedan där hon såg förvirrade kvinnor på sitt våningsplan?

Mig veterligen har HMK bara varit på söder vid ett enda tillfälle och då var det på restaurang Koh Phangan på Skånegatan.

På med foliehattarna mina vänner!

/Provokatör

Hmmmm, ja det var väl lite så jag menade i mitt förra inlägg. Uppgifterna ger milt sagt ett märkligt intryck. (Det är bara Testa som tycker att de är helt rimliga)
Citera
2010-11-14, 23:21
  #4793
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Problemet är att du kladdar och skriver i de trådar jag finner intressanta,
visst ignore funkar men jag har som princip att alla åsikter ska få synas.

Men du börjar bli en pain in the ass så framtiden får utvisa om principen gäller.

//Reimer

Åsikter ska få synas men egentligen bara de som faller dig i smaken alltså. Okej...
Citera
2010-11-14, 23:24
  #4794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Mig veterligen har HMK bara varit på söder vid ett enda tillfälle och då var det på restaurang Koh Phangan på Skånegatan.

Du har alltså följt med "den motvillige" dygnet runt de senaste 40 åren?
Citera
2010-11-14, 23:34
  #4795
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Du har alltså följt med "den motvillige" dygnet runt de senaste 40 åren?

Bäste Herr/Fru/Fröken Tensta!

Ibland tror man, ibland gissar man och ibland har man koll, klart jag inte följt honom dygnet runt i 40 år. Men du får gärna presentera fler fakta om när HMK varit på Södermalm istället för att blajja sönder tråden!

/Provokatör
Citera
2010-11-14, 23:38
  #4796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Bäste Herr/Fru/Fröken Tensta!

Ibland tror man, ibland gissar man och ibland har man koll, klart jag inte följt honom dygnet runt i 40 år. Men du får gärna presentera fler fakta om när HMK varit på Södermalm istället för att blajja sönder tråden!

/Provokatör

Ursäkta, men det var ju du som skrev att du visste att "den motvillige" endast hade varit på söder en gång. Det tolkar i vart fall jag som att du har "koll". Jag har ingen som helst aning om när "den motvillige" har varit på söder. Sluta skyll ifrån dig och argumentera sakligt i stället!
Citera
2010-11-14, 23:43
  #4797
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Ursäkta, men det var ju du som skrev att du visste att "den motvillige" endast hade varit på söder en gång. Det tolkar i vart fall jag som att du har "koll". Jag har ingen som helst aning om när "den motvillige" har varit på söder. Sluta skyll ifrån dig och argumentera sakligt i stället!


Jag skrev "Mig veterligen" vilket icke är synonymt med "Jag vet"! Sluta blajja!

/Provokatör
Citera
2010-11-14, 23:45
  #4798
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Ursäkta, men det var ju du som skrev att du visste att "den motvillige" endast hade varit på söder en gång. Det tolkar i vart fall jag som att du har "koll". Jag har ingen som helst aning om när "den motvillige" har varit på söder. Sluta skyll ifrån dig och argumentera sakligt i stället!

Vad fan??? Har du adhd?

Jag vill be alla om ursäkt för att jag råkade skriva ett inlägg som fick Testa att gå igång.
Citera
2010-11-14, 23:48
  #4799
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LOL!!
Jag erkänner mig skyldig till alla dessa punkter, de gör nog de flesta. Skillnaden är att vi får ta ansvar för våra gärningar och vi får tjäna våra egna surt förvärvade slantar som vi sen får disponera på det vi prioriterar. Horor, mat, knark, ny bil, vi får välja. Likaså får vi slita oss igenom utbildningar, militärtjänst och arbetsdag.

Skulle vi fucka upp blir saker och ting kan vi vänta oss sparken från jobbet, böter av polisen, skilsmässa från frugan osv beroende på vad vi gjort bort oss.

Kungen är en obildbar fåne som får gratis militära meriter som får självaste Colin Powel att rodna, han får miljoner av skattebetalarnas pengar som han kan spendera på horor, hans jobb är en fjärt jämfört med vanliga Svenssons.

Ändå fuckar han upp: sitt jobb, sitt förhållande, sina hederlighet - allt! Och vilka konsekvenser får han? Inga.

Orättvist gråter många. Jag skiter i om det skulle vara orättvist, livet är sådant. Vad jag och förmodligen många andra vänder sig mot att han är orörbar oavsett vad han gör. Fast det är vi som betalar hans lön. Kungen ska tjäna folket.

Eftersom han är oduglig, med grava inlärningsproblem - liksom hans barn, känns det dumt att han ska få fortgå som representant för Sverige.

Byt ut din chef på ditt jobb mot kungen. Skulle du vilja att han satt kvar och representerar ditt företag? Speciellt om hans arbetsinsats är under medioker?


Och jag vill vidhålla att allt inte är ute ännu. Ser fram emot nästa bok som kommer

Gör Kungen verkligen ett mediokert jobb? Han fungerar alldelels utmärkt på sin position och jag har t o m svårt att tro att någon annan skulle göra det bättre. Precis som provokatör skriver går det att skandalisera var och ens liv med påföljande mörka löpsedlar om detta gynnar lösnummerförsäljningen.

Han har knappast heller begått något brott, han har närvarit vid några tillställningar för 30 år sedan som kanske kan anses vara tvivelaktiga om de kom till allmänhetens kännedom, that´s it.
Citera
2010-11-14, 23:53
  #4800
Medlem
Provokatörs avatar
Tack Petter Utas och Albertus.Pictor för att NI kommer till min undsättning! Visst har han gjort ett bra jobb, långt bättre än vare sig Mona eller Fredrik skulle klara av.

Tänk Er Mona som president...nu är det läge att slå dig i huvudet Tensta!

/Provokatör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in